Inlägg från: Finns ingen ledig signatur |Visa alla inlägg
  • Finns ingen ledig signatur

Carlanderskatöserna del 19

Hur långt innan har ni tjuvtestat?

mulan skrev 2010-04-01 10:21:06 följande:
    Tror det varit 2-3 dagar innan
    Tänk om man skulle våga ........ Men jag vet inte. Gör jag det inte så har jag några dagar till som jag endå har hoppet om att vara gravid.

Carlanderska är väldigt kunniga och alltid lika trevliga när man har kontakt med dom.
    Jag och min man fick hjälp när vi fick vår dotter-08 och nu vänder vi oss dit igen när vi villa ha syskon.

Jag kan helt klart rekomendera er att gå dit.

Kryddan, det är en känslomässig bergodalbana vi åker i. Ena dagen känns det ganska bra och nästa dag är allt kasst. Klart man gråter ibland när det inte gått vägen. Inget konstigt alls.

Kramar

Resande skrev 2010-04-04 07:46:20 följande:
    Testade jätte svagt plus med CB i fredags men idag testade jag minus och jag har börjat blöda. Det har alltså gått åt helvete den här gången också.  Är så sjukt nere och jag kan inte förstå varför det inte vill funka?! Alla mina vänner har lyckats med FET och då har de flesta haft korttidsodlade och bara haft en eller två i frysen, men de har ändå haft turen att det funkat hela vägen. Jag är så grymt besviken och frustrerad. Nästa gång ni uppdaterar listan kan ni väl ta bort mig helt (utom i fått första barnet).  Lycka till ni andra!
    Vad tråkigt att det inget gick vägen. Jag har aldrig lyckats med FET. Mina ägg gillar inte frysen....

Hoppas du snart orkar komma igen och försöka på nytt

Nu går all viljekraft åt för att inte tjuvstesta
    Jag mår illa och är skit trött ( men det kan lika gärna vara biverkningar) Idag kunde jag inte käka Chilli ( det luktade skit, jag som alltid gillat chilli)

Hoppet är det sista som dör

Jaha, då låg brevet i brevlådan när man kom hem från jobbet idag. Vårt ägg som dom ville pröva att långtisodla klarade sig inte till frysen. Det är skit!! Varför vill inte mina ägg frysas??

Sen kunde jag inte hålla mig ifrån att tjuvtesta (4 dagar för tidigt) Å givetvis är det ett minus............

Vet att det kan ändra sig, men det känns inte som om vi skall ha turen på vår sida denne gången, jag skall tydligen må så här illa utav pregestronet. Idag häll jag på att kräkas i en kollegas lunch( hon käkade stekt korv) Men jag är INTE gravid.

Så nu har jag fått gnälla av mig lite Test igen på lördag och sen är det bara att vänta in en riktig mens och köra igång med sprayen igen

Lycklig78, grattis till ruvningen.

Själv så fick jag mitt minus i morse(precis som jag trodde) Så nu är det bara att börja på nu behandling igen eftersom jag inte fick några ägg till frysen heller

kan du ta bort mig som ruvare? får vänta på ny behandling ..........

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19