Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Happiness skrev 2010-07-02 19:53:24 följande:
    Vet ni vad!?! Ett mirakel har inträffat. Jag har PLUSSAT!Helt spontant av mig själv. HAha! Vad är oddsen för detta då? Dag 11 i ÄL och dag 20 i cykeln. Bild finns i galleriet!

Jag är helt chockad. Lova nu att ni håller tummarna så jag inte får ett MF till.
    GRATTIS HÄR OXÅ!!!
    Milo♥ 20100502
  • Vädur 78
    Happiness skrev 2010-07-09 16:45:04 följande:
    Är glad..har fått det där FET blå plusset på CB nu...så det pumpar ut massor av HCG. Starkare än när jag blev gravid med IVF:n.(bild finns i galleriet) Känns skönt, ett steg till bort från ett MF. Har höjt dosen Levaxin enligt VC läkare. SKa till MVC på tisdag. BF 14 mars.

Jag håller tummarna för oss Finns ingen ledig signatur. När var det du hade BF nu igen? Tror vi ligger ohyggligt nära i tid. Kram
    Vad härligt! GRATTIS
    Milo 20100502
  • Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-13 12:22:23 följande:
    Imorse började jag morgonen med att blöda......... Har tid för VUL på torsdag så det är väl ingen idé att ringa jouren. Har jag fått MF så kan dom inget göra endå Rynkar på näsan
    Håller tummarna för att pyret lever! Blöder du mycket? Kram
    Milo 20100502
  • Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-15 19:12:44 följande:
    Idag var det VUL å två små bönor fanns där inne , än är det långt kvar innan vi kan känna oss säkra. Men jag är gravid, med tvillingar
    GRATTIS vad roligt!!! Fortsätter hålla tummarna för dig och dina twins
    Milo 20100502
  • Vädur 78
    calcaneus skrev 2010-07-23 23:36:00 följande:
    Hej!
    Jag har inte orkat mig in på FL på hela sommaren eftersom jag inte kommer överens med sajten. Har inte hunnit läsa igenom historiken än, men grattis till alla barnen! Hoppas nu allt går som det skall!

För egen del har jag just haft mens så det blir väl inte FET denna månad heller utan nästa månadsskifte. Någon som kommer ihåg  när de öppnar efter sommaren på CA? Distansgyn öppnar inte förrän 17:e så det är helt kört. Mitt hopp är att vi kan på göra ett FET utan att ha kollat hos distansgyn "på vinst och förlust" med hänvisning till våran välfyllda frys. Jaja, den som lever får se!
    Just nu är sonen inne i någon fas när han utvecklas i rasande tempo, han pratar och resonerar helt makalöst. Han fungerar som den största morot man kan tänka sig. 
    De öppnar v 32 igen, förra året öppnade de kl 10 på tisdagen men vet inte hur det är i år
    Milo 20100502
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-08-05 11:27:59 följande:
    jag var på nytt VUL igår och det visade att fostret var dött och hade slutat växa för ett par veckor sen.
    Jag vill bara gråta, vet inte hur jag ska kunna jobba på måndag när semestern är slut. det värsta är nu att jag ska sitta och vänta på att blödningen ska börja... psykiskt knäckande.
    Som det känns nu kommer jag inte orka med någon ny behandling (FET) i höst, men hoppas jag ändrar mig. Mådde så dåligt psykiskt av den förra... 
    Kramar om och lider med dig!
    Milo 20100502
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-08-05 19:48:04 följande:
    Varit på RUL idag och allt såg bra ut
    GRATTIS till lyckat RUL
    Milo 20100502
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-08-05 21:07:42 följande:
    Tack vännen!!!!!
    Varsågod Är så himla glad för din skull! och att det ger resultat så som ni kämpat, det visar att man inte ska ge upp
    Milo 20100502
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-08-09 09:13:15 följande:
    Tillbaka på jobbet idag, och kan inte riktigt fokusera på jobbet. Funderade ett tag på att sjukskriva mig några dagar, men ännu jobbigare att bara gå hemma känns det som. Dottern ska iväg med mormor & morfar denna vecka. Får se, kanske får vara borta när blödning börjat, om jag mår sämre då.

Mulan. Det lät tufft med blödning i 26 dagar, det hoppas jag att jag slipper. jag har läkartid på måndag, blir kanske tabletter då.

Nu har jag börjat fundera på FET även om det dröjer ett tag tills jag är där.
    jag har ju 3 ägg i frysen. Hur funkar det, tinar de ett åt gången? kan det bli 3 FET av de jag har eller hur har det varit för er? Har någon här blivit gravid efter FET?
    De tinar ett i taget så det kan bli 3 FET om de klarar upptining
    KRAMAR om och hoppas det går bra på jobbet i alla fall 
    Milo 20100502
  • Vädur 78

Är det någon som vet om det finns några särskilda "regler" på CA när man får starta syskonförsök...... att det måste gått någon viss tid eller haft mens ett visst antal ggr???? 

Milo 20100502
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19