Carlanderskatöserna del 19
Dallas: om mannen inte är med vid ÄP, använder ni er av fryst sperma då eller? Häftigt att det funkar.
Lycka till och hoppas att ni kommer igång efter nästa mens.
Hoppas alla mår bra. Kram!
Grattis till ruvning Loppan! Låter lovande med en perfekt blastis!
Längtar mycket: Lycka till med behandlingsstart - låter lite pyssligt att få till allt från Hong Kong!
Amorosa - har du plussat? Känns som att jag har missat något Får sätta på mig dumstruten och säga grattis jag med!
LoppanLängtan: Stort stort grattis!!! Så himla roligt!
Vädur: Förstår att det känns jättemotigt, men jag håller tummar och tår för att det blir ett fint guldägg till dig
Dallas: Stora apoteket I Kba hade allt hemma när jag behövde, men det är ju snart 1,5 år sedan så kan inte lova något.
Annars är ju som sagt apoteket Biet (tror jag det heter) vid heden ett rätt säkert kort.
Blev inget ET. BM på CA ringde när vi var i Borås så det var bara att vända hemåt igen. Göran eller Torbjörn ska ringa upp mig under dagen. Känns så surt när man har varit emot den låga dosen och ringt CA 3 ggr om detta och så blir det samma när vi hade för låg dos i Linköping.
Det är ju surt när man lagt 5000 kr på akupunktur samt resor och sånt.......
Men börjar förstå vilket mirakel våran son är Av 78 ägg som vi fått ut på våra 5 behandlingar så har vi fått endast 2 guldägg...... Men men bara att börja ladda inför IVF nr 6
Amorosa: Såna tankar och känslor tror jag är jättevanliga bland oss som kämpar för att få barn. En del av en kan vara lycklig för någon annans räkning medan en annan del bara vill lägga sig i en hög och strejka och tycker allt är orättvist. Sedan är man olika stark i olika perioder - för dig måste det ju kännas extra jobbigt just nu pga MF.
Sydney: Usch så motigt att det strejkar med ÄL, hoppas att det inte krockar med resan elller strular på annat sätt! Himla dumt att Pergotime är så svårt att få fatt i, annars hade det kanske varit en lösning för dig.
Mirakelbarn: Hade helt missat att du är gravid!! Så ottroligt roligt!
Grattis Lito!
Grattis till plusset Sydney! Håller tummarna för dig nu!
Det var missfall, de kunde inte se någon graviditet
Dallas: grattis till ruvning!
Sydney: förstår att sjukdomen känns illa timad men försök att inte stressa upp dig. Som 34:an skrev så är det bra att hålla lite koll på tempen och ta febernedsättande men annars klarar fostret mycket mer än man kan tro - det är iallafall beskedet jag fått när jag har varit nojjig krya på dig!