• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Tack så mycket !!!!!

.?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • mulan
    Happiness skrev 2010-06-10 18:45:33 följande:
    LYCKAN var kort......

Tog ett test idag och strecket var nästan borta. Åkte in till kliniken och dom tog hCG. Det hade sjunkit snabbt till 3. BM sa att blödningen kommer snart kanske om några dagar.

Ett MF till.................VARFÖR? Ser INGET i dimman. Är helt borta. Gråter inte ens. Jag är tom och chockad.
    Åhhhhhhh neeeeeeej . Varför dessa MF . Det är inte rättvist. Massa varma kramar till er Hjärta
  • mulan
    sydney skrev 2010-06-10 19:05:16 följande:
    mulan: grattis till pyret! SKönt kan jag tänka mig att få se det lilla livet igen. VIlken vecka är du i nu?

Lycklig vill ha mer: men 50/50 chans är ju kanon! då håller jag tummarna för att det ska bli pluss om ett par veckor! Kul att du fick med en bild på embryot.
    Är i vecka 11 (10+1)
  • mulan

Fiji: tack så mycket

• mulan
    Fylgja skrev 2010-06-11 14:27:47 följande:
    Mirakelbarn: Lider så med dig, missfall är tufft för alla men när man som vi har svårt att bli gravid på egen hand känns ju uppförsbacken extra tuff. Det är inte bara att försöka igen liksom.

Happiness: Så tråkigt! Förstår att det känns tomt och konstigt, hoppas du får någon koll på det där med TSH värden och om det kan ha någon påverkan.

Mulan: Så skönt med lite goda nyheter i den här tråden! Fint med ett pickande hjärta.

Till alla jag missat - lycka till med var ni befinner er. Jag läser bara lite då och då och är lite dålig på att kommentera.
    Kul att se dig!!!!
    Hur mår du??
    Tack så mycket !!!!! Kramar!!
    .?*¨*?.. ♥ MINI, ÄLSKADE MINI ♥ ..?*¨*?.
  • mulan

Kryddan: De där pauserna är nödvändiga ibland, frivilliga eller ofrivilliga. Man kan behöva lite andrum mitt i allt. Tyvärr har man svårt att inse det själv ibland. Hoppas att ni snart är redo för att starta om igen.
    Kramar!!!!

• mulan
    Längtans Stina skrev 2010-06-13 19:34:08 följande:
    Väntar, väntar, väntar. Lyssnar och känner efter alla kroppens små signaler.

Det moler som mensvärk, det strålar i livmodern, jag är trött, trött, trött och jag mår lite illa. Allt kan lika gärna vara biverkningar på proggisarna. Testdag på fredag. Låååångt dit men jag har tid att vänta på ett litet mirakel till!

Hur går det för er andra?
    Låter ju lovande. Hoppas att det inte beror på vaggisarna . Håller tummarna!
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-13 19:59:34 följande:
    Idag fick jag 2 fina ägg tillbaka, så nu är det "bara" ett par veckors olidlig väntan kvar.......
    Grattis till ruvningen av twinsen (hoppas på det ). de där 2 veckorna känns ju tyvärr som 2 månader. Håller tummarna för dig oxå!
  • mulan
    sydney skrev 2010-06-14 14:38:03 följande:

Nu har jag varit på ÄP. De var så snälla och gulliga på CA och det var lätt att hitta dig. Av 12 blåsor blev det 7 ägg... får hoppas något blir befruktat nu bara. Har fått tid för ET på lördag men räknar med att de ringer imorgon och säger att det blir onsdag istället. Allt gick snabbt och bra i alla fall, kändes inte så mycket. Tror jag kan jobba imorgon i alla fall, men det blir en nervös väntan vid telefonen...

Gratis till lyckat ÄP . Dom är väldigt duktiga på CA och som du säger så känns det inte så mycket. Jag kan jämföra med en annan  klinik. Där kändes de mer. De var liksom lite mer hårdhänta. Håller tummarna för att berfruktningen går toppen och att du får till frysen oxå

Sushikatten: har hängt med för länge i IVF svängarna nu så man har samlat på sig endel kunskap genom åren, men jag vet låångt ifrån allt.

Jag mår väl ganska bra . Det jag känner av mest är min rygg. Har fått problem med ischias igen efter att ha sluppt det länge. Läste någonstans att det ofta blir värre när man är gravid. Tyvärr har jag ett jobb med mycket tunga lyft så det blir nog till att söka HP sen i höst om inte rygen blir bättre i sommar.
    1 vecka kvar till NUPP/KUB. Ska bli kul att få se MINI igen

Kramar till alla och en lastbilslass med tummar till er som ruvar och er som väntar på VUL
  • mulan

Cotton: Tack !!! Tyvärr missar sambon att se mini denna gången oxå. Bortrest igen. Men RUL kan han följa med på iaf

Sydney: Grattis så här långt . Inte så många som får långtidsodling på 7 ägg så du ska nog vara nöjd ändå . Håller tummarna!!!
    Har aldrig hört något om det med KUB o FET (detta är FET) men det vet oxå min BM om. Jag ska inte till CA utan till ultraljudsmotagningen här hemma på förlossningen.

sushikatten: Jag har en 6 dagarsodlad i magen nu. Jag testade plus redan på RD 7 vilket borde motsvara RD 11 på en 2 dagarsodlad . Det var inget starkt plus men fullt synligt

• mulan

Blodprovet inför har jag redan tagit så det är ju ultraljudet kvar. Men kan inte tänka mig att det skulle vara något problem.
    Nu gör jag detta mest för att få ett extra VUL/UL . Kommer inte ta bort MINI om vi får dåligt resultat, men man är iaf förberedd på att man kanske får ett barn med DS.

i morgon går jag in i v 12

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19