Carlanderskatöserna del 19
Tack så mycket !!!!!
Tack så mycket !!!!!
Fiji: tack så mycket
Kryddan: De där pauserna är nödvändiga ibland, frivilliga eller ofrivilliga. Man kan behöva lite andrum mitt i allt. Tyvärr har man svårt att inse det själv ibland. Hoppas att ni snart är redo för att starta om igen.
Kramar!!!!
Nu har jag varit på ÄP. De var så snälla och gulliga på CA och det var lätt att hitta dig. Av 12 blåsor blev det 7 ägg... får hoppas något blir befruktat nu bara. Har fått tid för ET på lördag men räknar med att de ringer imorgon och säger att det blir onsdag istället. Allt gick snabbt och bra i alla fall, kändes inte så mycket. Tror jag kan jobba imorgon i alla fall, men det blir en nervös väntan vid telefonen...
Cotton: Tack !!! Tyvärr missar sambon att se mini denna gången oxå. Bortrest igen. Men RUL kan han följa med på iaf
Sydney: Grattis så här långt . Inte så många som får långtidsodling på 7 ägg så du ska nog vara nöjd ändå . Håller tummarna!!!
Har aldrig hört något om det med KUB o FET (detta är FET) men det vet oxå min BM om. Jag ska inte till CA utan till ultraljudsmotagningen här hemma på förlossningen.
sushikatten: Jag har en 6 dagarsodlad i magen nu. Jag testade plus redan på RD 7 vilket borde motsvara RD 11 på en 2 dagarsodlad . Det var inget starkt plus men fullt synligt
Blodprovet inför har jag redan tagit så det är ju ultraljudet kvar. Men kan inte tänka mig att det skulle vara något problem.
Nu gör jag detta mest för att få ett extra VUL/UL . Kommer inte ta bort MINI om vi får dåligt resultat, men man är iaf förberedd på att man kanske får ett barn med DS.
i morgon går jag in i v 12