• L M

Carlanderskatöserna del 19

Stort GRATTIS Sydney till plusset!! Det gjorde nog susen med lite skidakning och avkoppling :)

Lycka till idag Dallas! Forstar att du fick skramselhicka av det samtalet....

Vadur, hoppas samtalet med Torbjorn gar bra och att ni kommer fram till nagot ni kanner er nojda med.

Sjalv har jag laddat infor nasta veckas FET med en magsjuka.... hade val hoppats pa en lite skonsammare uppladdning for kroppen. Later lite oroande med undersokningen om att overstimulerade skulle ha storre risk for kromosomfel... jag blev overstimulerad vid var IVF och fick skjuta pa ET en cykel. Vi far hoppas de tinar en finfin blasto nasta vecka, sonen ur samma "kull" har ju blivit finfin <3 Nu flyger jag till Sverige pa lordag! 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Ja, da var man ruvare igen av en fin blastocyst, det var fyra arsedan sist.... nu tva nervosa veckor av vantan.... testdag 18 april. Jag holl mig fran att tjuvtesta forra gangen, ska forsoka det denna gangen med, men det ar svart...

Haller med dig Love, det ar en jobbig tid! Men spannande.... 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Nej, Sotisa!! Vad ledsamt, jag lider med er! Manga kramar!

Love is, haller anda tummarna att det andrats till ett plus for dig idag! Forstar din angest.....

Grattis till sprutstart Fismamman! Skont att vara pa G. Kanner igen dig fran forra gangen vi kampade :) Haller tummarna att ni ska lyckas!

TACK for alla lyckonskningar och tummar, det kanns skont!!
    Ahh, kan inte denna veckan ga fort...... sa det blir dags att testa! Jag vagar inte tjuvtesta..... Kanner egentligen ingenting, inga symptom alls, utom lite mensvark till och fran. Har for mig att det var sa forra gangen oxa, men det kanns sa langesedan nu.

Skont iaf att vara tillbaka hos familjen i HK nu. Njuter av sol och 27 grader :)

Kram alla! 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Vadur - tur da att de gav IVF en chans :) Harligt med 4 befruktade, haller nu tummarna stenhart att de delar sig fint och att du far ett guldagg tillbaka pa fredag! Kram

Sjalv letar jag mest symptom..... fast jag vet att det ar meningslost.... testdag pa mandag, lat det ga fort dit! 

Sydney - lycka till pa VUL i morgon! 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Vadur - usch vad tungt det maste kannas for er nu. Ar sa ledsen for din skull! Skickar over massor av styrkekramar! Hoppas verkligen de kommer  fram till ett satt att hjalpa er fa ett litet syskon!

2 dagar kvar...... kanner fortf ingenting..... 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Vill bara beratta att det blev ett  Plus nu pa morgonen!!!! Vi ar sa lyckliga Solig  Hoppas nu bara det lilla pyret vill stanna......

Kram! 

Stolt mamma till Carl
  • L M

TACK for alla gratulationer! Det kanns lite overkligt, men oxa underbart! Langtar sa till VUL nu..... 

GRATTIS GTJ!! Harligt att fa se ett hjarta sla :)

Lycka till pa AP Vinterland och Fismamman!

Underbart Loppanlangtan!

GLAD PASK alla! 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Harligt Vadur! Torbjorn e bast! Vila nu ut under sommaren sa tar ni nya tag till hosten :)

Grattis till ruvning Vinterland! Och harligt med en till frysen :) Nu haller vi tummarna!

Detsamma for dig Fismamman! Harligt med 6 befruktade, lycka till pa ET! 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Lycklig vill ha mer, hoppas verkligen det ar falskt alarm som for oss. Jag blodde ganska mkt i helgen och hade kraftig mensvark. Forstar din oro, det kanns hemskt att inte veta. Lycka till!!

mmiaa och Amorosa, skont att vara igang!

Som sagt, efter en rejal skramselhicka da jag blodde ganska kraftigt i helgen, har vi idag fatt se ett litet hjarta sla Hjärta
    och vi som trodde det var kort.... Fick en tidigare tid for VUL, v 6+0 idag, men man kunde tydligt se det lilla hjartat picka. Kanns saaaa skont! Ska tillbaka pa nytt VUL om 2 veckor.

Stolt mamma till Carl
  • L M

dallas - hoppas allt gatt bra idag!

Sydney - Grattis! Harligt att fa se det lilla hjartat, det ar en underbar kansla.

Fismamman - grattis till 2 frysisar!

Lito - har halls tummarna stenhart!

Amorosa - jag har sjalv aldrig flugit med sprutor i bagaget, men det slog mig just att jag idag nar vi flog mellan Hong Kong och Tapei sag en skylt pa toaletten dar det stod att diabetiker och andra som anvande sprutor skulle be personalen om en speciell box for vassa foremal att slanga sprutorna i. Sa uppenbarligen ar det ju tillatet att ta ombord sina sprutor, men om det behovs ngt intyg eller sa vet jag inte. Det basta vore val att ringa flygbolaget och fraga.  

Stolt mamma till Carl
  • L M

Love is everything - Jag fortsatte med progynon fram till VUL i v8 nu vid stim FET, och ngr veckor langre med progesteron. GRATTIS till plusset!!

Kramar till alla som behovt ga igenom missfall o minus. Hoppas pa battre lycka till hosten for er!

Haller tummarna Amorosa! Du ska se att det blir ett starkare plus pa onsdag!

Sjalv har jag gatt in i v12 och vantar spant pa UL pa torsdag.... vill sa garna se att allt ar ok efter 12v. 

Stolt mamma till Carl
  • L M

Vad roligt Mulan!! Massor av grattis! Pa Lucia fick vi en liten lillasyster med hjalp av CA, kanns fantastiskt att vi faktiskt lyckats bli tvabarnsforaldrar, tack Ca! Lycka till med allt nu, haller tummarna, kram

Stolt mamma till Carl
  • L M
    mulan skrev 2012-05-01 16:10:07 följande:
    Tack så mycket !!! Åh grattis till er oxå!!! Du har bytt nick va?? Känner ju igen din bild så vet vem du är
    Visst är de fantastiska på CA

Ni bor fortfarande utrikes ser jag på din text . Hoppas att allt är bra med er. Kramar!!!
    Ja, heja CA! :) Tack vi har det bra, lite hektiskt emellanat att ha tva ;) men skont att var kille redan hunnit bli 4,5 ar sa han klarar sig mkt sjalv. Laser har inne ibland, kul att se hur det gar for er,  men skriver sallan. Ja, vi bor fortf utomlands :) Flyttade fran HK till Taipei i Taiwan i augusti forra aret. Vi trivs bra, men saknar allt HK ibland. Nu ser vi fram emot att komma hem till Sverige over sommaren :) alltid lika roligt! Kram och lycka till med allt <3
    ps. det fick bli en forkortn av gamla nicket...  
    Stolt mamma till Carl och Clara
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19