• mulan

Carlanderskatöserna del 19

calcaneus skrev 2010-05-15 12:28:24 följande:
    Tackar som frågar! Det blev 8 balstocyster som de fryser idag, kanske att de fryser någon till i morgon. Jag har fått en blödning idag, enligt barnmorskan på Carlanderska som ringde nyss blir det så efter suprefacten. OM jag nu har maximal tur kanske vi hinner med FET på typ sista dagen innan sommaruppehållet men det hänger på att nästa riktiga mens kommer ett par dagar tidigare än normala 28 efter denna blödning och ÄL infaller när den brukar. Lite för liten chans så jag tror jag förbereder mig för augusti/september.  Och någon av de åtta skall väl klara sig kan man tycka. Släggan Ha en go sommar! (Jag blir så full i skratt när jag läser din signatur, en granne här kallas Släggan, han är grävmaskinist och passar dåligt in på bilden jag gör mig av dig)
    Det är ju kanonresultat . GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

Vi har oxå haft endel bortfall. Oavsett om vi gjort långa eller korta protokollet, lång eller korttidsodling så har vi fått 2 till frysen. Förutom en gång när vi fick avbryta för inget blev befruktat.
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-15 21:24:43 följande:
    Märklig känsla det där att vänta in mensen. Det har man ju inte gjort på ganska många år...
    Nä det är lustigt, man vill ha den men samtidigt inte
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-16 13:23:28 följande:
    De ringde idag igen. Nu på dag 6 har de fryst FYRA blastocyster till! Så nu har vi TOLV i frysen! Jag är nästan lite vimmelkantig.
    Gösses amalia . Jag tror du slagit rekord eller nåt nu . Jag har under mina år på FL aldrig hört om någon som fått så många till frysen. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!
    Hur ska ni fira detta kanonresultat?
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-16 13:54:19 följande:
    Ja jösses, jag är lite tagen. Vi firar med att sätta fart på renoverandet av kisens rum så han kanske så småningom kan flytta ur spjälsängen. Hög tid, han får knappt plats.
    Jag hade nog svimmat jag. Vad sa dom när dom ringde om ditt resultat eller sa de nåt? Köp en tårta eller nåt och fira. Eller kanske ett glas rött eftersom du inte ruvar
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-16 19:12:59 följande:
    Jag fick intrycket att de inte hade tänkt ringa idag när de ringde igår och sa 8, men jag tror att de inte ville missa att få "framöra budet". Och det kan man ju förstå, hon lät förvånad själv. 
    Ja de resultatet borde de bli förvånade över .
  • mulan
    Mirakelbarn skrev 2010-05-16 19:55:18 följande:
    Jag måste få lite tummar här också för i morrn är det dags för första VUL, är så orolig att få dåliga besked
    Mina har du redan nu . Väntar med spänning på svaret i morgon vid runt 10.30 kanske?
    Kram kram vännen
  • mulan
    Happiness skrev 2010-05-16 19:58:36 följande:
    Behöver lite hjälp!!! Är rädd för att jag gjort något dumt. Sprutade Organultranen först och sen Gonal-F:n men jag satte stickstället bara en cm ifrån varandra. Läste att man inte skulle ha samma stickställe. Vad kan hända och var det för tätt? Svider lite..Rädd...
    Kan jag inte tänka mig är någon fara. Vet inte vad som skulle kunna gå fel? Det är nog bra det att magen behöver "vila lite" just där du precis stuckit
  • mulan
    sushikatten skrev 2010-05-16 20:20:38 följande:
    Happiness: Jag tror inte heller att det är någon fara.  Ring och fråga för säkerhetesskull.  Ring kliniken varje gång du är osäker på något. De finns där för oss och det är alltid bra att få direkt svar. Samtidigt är det skönt att fråga här också. Mirakelbarn: Håller allt det går att hålla och det är klart att det ska gå bra! jag förstår oron. Skit att man ska gå och oroa sig hela den här perioden. Först blir det några ägg, hur många blir befruktade? Någon till frysen? börja blöda, farligt? Testdag? Och så håller det på! Puhhhhh att man orkar. Så be strong;)Mulan: hur aär det med dej?  
    Det är bra med mig hoppas jag. VUL på torsdag. Jag och Mirakelbarn verkar tävla om vem som har störst mage. Jag ser ut att vara i ungefär 5:e månaden . Egentligen är jag i v 6+4
  • mulan
    Mirakelbarn skrev 2010-05-16 20:37:44 följande:
    Ähh jag är smal som en jakthund!
    Jagar du med en bulldog
  • mulan
    Mirakelbarn skrev 2010-05-17 11:49:24 följande:
    Mirakelbarn skrev 2010-05-17 11:49:24 följande:
    Grattis här oxå vännen!!!! Hoppas A-M lyssnade på dig inför torsdagen
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19