Carlanderskatöserna del 19

Kram till dig med
Först till det roliga.... Cotton - nu är det er tur att lyckas att få ett syskon till er lilla Cornelius. Härligt att ni är ruvare igen, första ruvardagarna brukar ju gå som en dans......en dans där man känner sig glad och så tacksam för att ha fått tillbaks ett fint embryo:)
Lilla Frö och Vädur78: vet alltförväl hur ni mår. Känslor av misslyckande och helt tom i huvudet. Hoppas ni snart e på banan igen och har kraft att fortsättta kämpa.
För mej är IVF-svängen historia nu och vårt liv går vidare. Idag har vi rensat hela garaget och samlat ihop alla barnprylar, sånt som vi sparat för att vi hoppats få användning för det igen. Grät krokodiltårar när jag dammade av spjälsängen och skötbordet. Så himla tragiskt att inte få använda det igen.
Tack för allt ert peppande under sista tiden, ni har verkligen varit ett stort stöd, när man undrar ngt, när man beöver kraft och förståelse. Jag önskar att ni alla får fina + snart och att ni får fantastiska liv. KRAM
fick ett samtal från CA idag, paff jag blev att man inte fick köra på direkt :-0
det trodde jag faktiskt. O sen att man kanske inte ens hann få göra det detta året..
jag brukar ju ha en cykel på 28-30 dagar nu för tiden, så hon sa att sista dagen va 5 dec, o dit e det 30 dagar, så jag hoppas att mensen behagar att infinna sig i tid så vi hinner köra.
Sen har jag en sån gräslig mensvärk, så här hade jag det vid mf..ush, men det kunde man tydligen ha!!
Lilla fröet: Jag trodde att man kunde göra nytt försök direkt efter, men tydligen inte.
hoppas ni hinner med ett nytt IVF innan det är stängt för jul & nyår.
Köpte ni 3 pack?
hej på er i snöyran!!
Fick idag samtal från CA där dom sa att jag måste ha fått min mens den 3 dec annars får jag vänta tills januari.. o det kommer alltså bli nästa år för jag är bara på dag 27-28 då o jag brukar ju få den mellan 28 o 30, men det postiva är att vi får 1 extra försök om det inte blir nåt av dessa 2 försöken som e kvar pga pennan, så nästa gång skulle vi köra med gonal-f.
Hur går det för er andra med ruvande o äl?