Love is everything skrev 2011-04-05 12:03:12 följande:
Vädur78: Vilken jobbig sits..... Hade du några äggblåsor alls då? Kram på dig!
EGO: Känns som om det inte kommer fungera för oss.... Bara en "feeling" jag har....
Är bara på ruvardag 6 än så länge och inte ett millimeter uns till plus. Ni tycker säkert jag är knäpp, men jag har verkligen inget tålamod när det gäller väntan till testdagen. Fast jag vet att det egentligen är det enda rätta.... Vad har ni andra haft för symtom under ruvardagarna 1 vecka innan mens (Både ni som plussat och inte plussat)? Har "mensvärk", haft det till och från sen ruvardag 1, ser det som ett positivt tecken mitt i allt. Känner inte av nåt annat.... Vilken RD kan man tänka att det är kört om det inte visat plus? Om man bortser från själva testdagen. Ni om några har väl erferenheter av detta?? Har för övrigt fått veta att vi har 2 perfekta blastocyster infrysta på CA! Känns underbart om det här inte behagar fungera.....
Blåsor finns ju men när vi har fått ut 8-12 ägg så har vi inte kommit till ET. Vi får ju bäst resultat när vi får många ägg och nu hade jag 10 blåsor.
Tycker inte alls du är knäpp..... jag testar jämt tidigare och är galen under ruvningen! Jag vet inte men runt RD 8-9 borde det ju visa plus med en blasto skulle man tycka men sen finns det ju alltid undantag. Håller tummarna för att det snart börjar visas ett fint plus. Skönt med 2 i frysen! Det är ju lika stor chans på dem som på de färska