Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

dallas skrev 2011-03-25 20:46:04 följande:
    GRATTIS!! Härligt att dom tömde alla äggblåsorna!

Lito; Ja, alltså det är ju så svårt att säga, har haft lite lätt illamående idag och pytte igår men det kan ju lika gärna vara vaggisarna el att man har kvar vätska i buken/äggstockarna, jag har inte lyckats på färskförsök tidigare så det känns nästan som det inte är min "grej" med ET bara FET....1 vecka kvar att härda ut....
    Kommer inte ihåg om jag skrev det igår men vi fick en blastis till frysen oxå.
    grattis till en eskimå
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Fismamman skrev 2011-03-26 09:08:56 följande:
    När vi tinade Olle var han en fryst blasto. Den enda vi hade i frysen Resan från Jönköping till Göteborg var olidligt nervös men det gick alldeles utmärkt. Nu springer han runt här och leker monster. Håller tummarna!
    Ska du göra på distans? Jag går på Maya mottagningen i Jkpg
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Fismamman skrev 2011-03-26 09:11:28 följande:
    Härlig äggskörd, grattis!Skrattande

Själv oroar jag mig för mitt tsh-prov på måndag. Men har haft det rätt jobbigt på mitt arbete då en av våra patienter tog livet av sig. I sådana situationer kramar jag mina barn extra på kvällen och hoppas att de aldrig aldrig blir så olyckliga.
    Usch fy vad jobbigt och tråkigt Hoppas ditt TSH är bättre nu! Kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Love is everything skrev 2011-03-26 17:44:53 följande:
    Men jösses!!! Förvånad Ni är ju 2 från jönköping ju!!! Jag går med på Gallerian! Vad roligt!

CA ringde idag och 9 av alla 12 ägg är fin-fint befruktade!!! Jag är såååå lycklig!! Skrattande
    Grattis! Kanon ju
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Mirakelbarn skrev 2011-03-26 22:14:10 följande:
    Vädur: vi måste väl kunna ta med dem på nästa trådfika eller??
    Ja men absolut Det vore ju jättetrevligt! Bara hitta en dag som alla kan
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-03-27 18:48:05 följande:
    Har testat positivt idag!!! Kan inte fatta att det är sant?! Är bara på dag 7 men det är ingen tvekan, plusset är där och bara det är en seger för oss efter 12 återföringar!!! Och embryona var inte ens topp.. Inte klokt! Jag vet att det är en lång och inte helt riskfri väg kvar och jag har haft mf innan men nu måste jag bara få vara glad åt att de faktiskt kan fästa igen.
    men åååå vad glad jag blir Underbart att höra GRATTIS{#emotions_dlg.flower}
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Här är det ingen mens i sikte än...dag 29 idag. Men börjar känna lite att den är på g i alla fall....

♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-03-27 21:34:08 följande:
    Tack snälla ni, det känns helt overkligt! Även om jag är väl medveten om allt som kan gå snett! Underbart att kunna glädjas lite med er när man vill avvakta ett tag innan vi berättar för nära och kära. Alla nära i vår omgivning vet vad vi går igenom men de frågar inte utan väntar på att vi berättar hur det går.. Är det två så blir jag överlycklig!

Vädur, skönt att mensen är på g, kör ni igång nu då?
    Jag tror det. Är lite febrig nu men hoppas det går över snart!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-03-28 12:52:07 följande:
    Vädur- vad skönt att vara i startgroparna igen, eller? Febern är nog inget hinder.
    Nu är ni väl ganska ense om dos och behandling, det måste kännas skönt? Nu är det din tur!!
    Ja blir skönt att komma igång igen. 
    Det kändes bra när Torbjörn förklarade i torsdags, hoppas nu bara det stämmer så vi kommer till ET denna gång
    Hur mår du? Några symptom? Kram! 
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19