Inlägg från: Resande |Visa alla inlägg
  • Resande

Carlanderskatöserna del 19

Happiness- stor kram till dig! Fy vad jobbigt.

Lycklig vill ha mer- grattis till ruvarstatus! Lycka till nu, hoppas du får ett stort fett plus om en vecka eller två.  

Mulan- grattis!! Underbart att allt såg bra ut. Hoppas du kan njuta lite nu.  

Jag kommer ju inte gå på Carlanderska mer men kan inte släppa er andra helt.  
  • Resande
    Happiness- vi har lagt ner just för tillfället. Mannen sa efter TD att han inte ville försöka mer alls (!!) men efter att ha fått lugna ner sig lite så tycker han att vi kan ta ett brejk nu men försöka i framtiden. Nästa steg är kolla B12 och ämnesomsättning. Är allt ok där så får det nog ev bli ett IVF någon gång i framtiden... Jag funderar t.o.m på att testa pergo några månader innan vi ens funderar på något annat. Hade ni någon back up plan?
  • Resande
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-22 20:48:54 följande:
    Jag har inte testat idag, kanske imorgon. Men idag har jag mens värk
    Jag har aldrig haft värre "mensvärk" än när jag var gravid efter IVF...
  • Resande
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-23 20:28:21 följande:
    Jag har tjuvtesta, har egentligen testdag 27/6. Vågar man lita på svaret?  Jag har plussatPlus!!!
    Grattis!! Klart du kan lita på testet! Man kan inte få plus om man inte är gravid.
  • Resande
    diggiloo skrev 2010-06-23 21:47:21 följande:
    Oj, förlåt Fiji!!! Det var menat till Finns ingen ledig signatur! Läste för snabbt.
    Hoppas det betyder något att du läste fel. Drömmer
  • Resande
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-24 22:39:56 följande:
    Ja då var det kört igen då   Blöder!!!
    Hoppas det bara är pga sköra slemhinnor! Inte ovanligt att man blöder när man skulle haft mens ju, fortsätter hålla tummar och tår för er. Kram!

• Resande
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-27 07:54:44 följande:
    Idag hade jag min officiella test dag, å jag testar fortfarande Plus, Jag har inte blött något mer sedan i torsdags.Så kanske , kanske sitter det kvar.......................
    Hoppas, hoppas!! Det kan ju blöda från så många ställen och av helt ofarliga andledningar så nu kniper vi tummar och tår för att det går vägen. Kram!

Happiness- vad tråkigt att du inte känner att du fått den hjälp och stöd du behöver. Hoppas verkligen det kan ta sig snabbt igen för er. Kram!
  • Resande

Sydney grattis!

Ceropegia grattis till lyckat Kub! Hoppas du kan börja njuta lite nu (mellan nervositetsanfallen ).  

• Resande
    ceropegia skrev 2010-06-29 23:08:48 följande:
    CUB-testet igår gick toppenbra! :) 1 på 17000 att barnet har DS.. Hade jag inte gjort testet hade det varit 1 på 800. Alla organ och kroppsdelar fanns och fungerade. Nu vågar jag tro att detta faktiskt kommer gå vägen! :)
    Haha jag skrev visst innan du ens skrivit hur det gått! Jag trodde jag läste att det gick bra, kanske såg det någon annanstans eller så drömde jag. Skönt att det såg så bra ut i alla fall. Blandade kanske ihop dig med någon annan?
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19