anpe01 skrev 2010-02-17 09:12:42 följande:
Hej på er alla igen!det jag känner från det ställe jag är nu är att ingen läser ens journal trots flera önskningar ifrån mig, att man hela tiden från träffa så många olika läkare och får så många olika utlåtande om en själv att man kan bli helt snurrig!Jag vill att personalen ska se mig (och alla andra såklart!) som olika individer och inte bara som en i raden på ett löpande band!Hur upplever ni att ni blir bemötta på carlanderska?
Precis så upplevde jag det när vi gjorde landstings försök i Linköping. De bara körde på med samma metod även att vi inte fick bra resultat.
När vi kom till CA på första besöket var vi där i 2 timmar. Göran gick igenom våra journaler noggrant tillsammans med oss och tyckte genast att man skulle ändra på våran behandling. Han hade massa förslag och idéer men det han valde först visade sig vara ett bra beslut för vi lyckades direkt.
Vi fick underbart bemötande på CA, personalen är helt Fantastisk♥
Jag var livrädd inför ÄP eftersom mitt sista i Linköping blev riktigt hemskt och obehagligt
Men de tog min rädsla på allvar på CA och Göran och Co gjorde allt för att det skulle gå bra. Han tog sig tid och var lugn och stressade inte.
Vi är kanonnöjda på CA
Man märker direkt när man är där att de är pålästa innan de tar in patienterna och de känner igen oss osv
Du kommer bli nöjd