30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Cinza: vilken bra idé att använda det jobbiga du gått igenom på det viset.
Cali: tycker också det känns otroligt skönt att göra någonting. Det som är mest frustrerande för mig är att bara sitta och vänta på att allt ska lösa sig. Då blir jag verkligen stressad.
Bidrottninggele tar man för att förstärka äl. Jag upplevde att jag fick betydligt starkare symptom vid äl och det borde väl vara bra...? Men om det egentligen har någon effekt eller ej vet jag inte. Första gången jag testade det blev jag gravid direkt (sista graviditeten), men den här gången har jag nog tagit det ca 6 cykler utan verkan. Det är nog till syven och sist så att det mest handlar om "tur" och inget annat.
Icka: vad skönt att oron har lagt sig!
Monchichi: usch det låter jobbigt. Hur gick besöket?
Mayan: lycka till den 27:e!
Maggan: välkommen. Jag har inte genomgått någon utredning och kan därför tyvärr inte hjälpa dig.
Vallmo: jag drabbades också av migrän efter mina ma. Tänker att det beror på stressen/sorgen. Kram
Mayan: det är svåra frågor. Jag hårdtränar inte, så jag har fortsatt träna (skulle nog bli galen annars). Vad det gäller kaffe och te så försöker jag hålla mig till livsmedelsverkets rekomendationer (3 koppar kaffe/ 6 koppar te per dag) mest hela tiden för enkelhetens skull.
Ego: jag har varit riktigt deppig i veckan. Har verkligen känt innerst inne att det här aldrig kommer att sluta lyckligt. Nu har det helt plötsligt vänt och i dag har jag haft en riktigt bra dag. Hoppas verligen att det håller i sig ett par dagar nu!
Från det ena till det andra så känns det nästan som att jag har äl på gång och det är då nästan 1 vecka för tidigt. Har ni några erfarenheter kring om äl brukar flytta på sig när man börjar med akupuntkur?
Ha en bra fredagskväll allihopa!