Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Ja, hu ja. Djupa dalar har jag också fått se en hel del de sista åren. SSRI:n verkar dock ta udden av det värsta nu och det är ju himla skönt iaf. Inte det vanligaste att psykologer rekommenderar psykofarmaka, men ibland så.
    Dr LM ordinerar iofs innohep från äl, men annars har vi ingen kontakt när jag är "ogravid". Skulle behöva en vanlig gyn hä i Gbg som kan hjälpa till med alla andra funderingar och så också, men det är alltså stört omöjligt.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Det är bra på jobbet, bara sjukt mycket att göra. Och så kommer det förbli fram till semestern är jag rädd. *pustar*
    Vi är i full gång igen i verkstaden.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Bortse från inlägget ovan; jag har verkligen fått totalt psykbryt. Fattar inte hur jag får ihop saker ibland. Gah. Nu ÄR jag för djävla trött. Har bett moderator ta bort det. Ignorera mig är ni snälla.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Slutkörd är ordet sa Bull. Dessutom fel namn ovan; Barth är ju helt okej. Gud vad knäpp jag är. Ska nog passa på att sova tidigt ikväll.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: nej, men vad härligt! Tycker inte alls att du behöver dra dig tillbaks! För min del uppskattar jag bara om man inte rabblar symptom och detaljerat beskriver sina ultraljud etc.

Hur är det med alla andra?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

mojutten: Ja, idag känns det bättre. Sov rejält i natt och idag har vi farit runt med hunden i bagaget och hälsat på lite släkt. Mysigt. Nu skall jag slappa på soffan medan sambon planerar middagen och handlar.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Jupp, vi skall köpa en liten kille. Skall dit igen nästa vecka och hälsa på. Han fyllde 5v igår, så det är inte länge kvar sen. *lycklig* Äntligen en bebis, om än en hårig sån med vassa små tänder.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej, alla.

mojutten: Vi är lite småhemliga än så länge vad gäller ras, men det kommer nog.

NN: Tänk efter rejält vad det är för typ av hund ni vill ha och vad ni vill kunna göra tillsammans; läs sen noga på på olika raser. Fråga er runt etc. Och tänk efter ordentligt innan ni bestämmer er för en ras. Man skall INTE kolla valpar innan man har en tanke, för alla valpar är sjukt söta. DET är mitt bästa tips.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3