30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
G'morron, alla
*vinkar*
G'morron, alla
*vinkar*
Hej, alla.
Jemema: Hoppas ni fick till det lite bättre sen. Stackars maken, vad prestationskraven gör med de stackars karlarna.
Cali: Haha... Ja, jag är också oerhört skeptisk till akupunktur etc Men det är ju toppen om man tror på det och tycker att det hjälper.
icka: 2 veckor är vi borta. Skall bli skönt, är SÅ trött.
*vinkivink*
NN: Till råga på allt. Fy fasen, säg inte att du skall behöva stå ut med en massa kokrade kommentarer av det slaget bara.
Hinner bara skriva: God morgon! Äntligen fredag!
Återkommer efter jobbet.
Orkar inte med att skriva så mycket, men grattis till plussen.
Vallmo: Jag hade krävt ett ytterligare vul och sen skrapning (eller cytotec om du föredrar).
Tack för alla trevliga semesterhälsningar. Åker tidigt imorgonbitti, så jag lär nog inte orka in innan dess. Sen blir det troligtvis en lång paus från tråden efter det skulle jag tro. Nu blir det stopp i verkstaden ett tag, så får vi se vad som händer sen.
*vinkar*
G'morron, alla.
Snart bär det iväg till varmare breddgrader; tar med mig solen och våren tillbaks sen. Ha det så fint i snöyran!
*kram*
Hej, alla
Ramlar in och vinkar som hastigast. Kom hem igår efter underbar semester. Har bara vilat; sovit, solat och ätit.
Hänt något speciellt senaste 2 veckorna? Lust att uppdatera mig?
Kommer sen inte att vara aktiv i tråden på ett bra tag, men tittar in och läser ibland.
*kram*
Tack för tipset, Cinza. Honom tänker jag kolla upp!
Jemema: Tack.