Inlägg från: monchichi76
|
-
-
NN..jag blir lite tveksam om det är BIM idag eller imorgon..Så jag väntar ett tag till.. Men jag tror inte jag är gravid...känns inte så på nåt vis. Visserligen har jag fortfarande symtom, men jag tycker de avtagit en hel del... Ingen antydan till mens heller..
-
BIM+1...ingen antydan på mens eller plus. Bara att vänta på mensen.. Varför kommer den inte? Har alltid varit regelbunden..
Håller tummarna för er alla som ska på vul! -
Mensen kom 34 dagar efter mitt ma. Så lite försenad var den.. Efter alla mina ma´n har den hittat tillbaka igen efter första mensen...men inte denna gång..icka76 skrev 2010-02-26 09:14:57 följande:.Monchichi: Usch vad jobbigt. Har mensen varit regelbunden efter sista missfallet?
Det jobbig är att gå och ha lite symtom..just nu bränner det lite i brösten.. Man blir så påmind om hur det var att vara gravid. Vill inget annat än att mensen ska komma nu! (fast helst vill jag vara gravid )
Skickat ett sms till min akupunktör för att fråga om hon vet nåt om att det kan rubbas av det hon har gjort på mig, får se när hon svarar.. -
För mig behöver ni inte starta en tråd för er gravida... Är bara positivt att få läsa om er som lyckats! Som Icka skriver..att här stöttar vi varann i alla lägen!
-
NN...tack för tummarna! Håller stadigt för dig med!
Jag är nog som du..testar mig lite för ofta ibland. Idag testade jag för att vi ska på fest ikväll..visserligen är det en dag sent oxå. Men jag vill kunna slappna av i mitt drickande. Tror inte alls att jag är gravid, isf har äl verkligen hoppat fel. Men vem vet.. -
Snigelkatt...är så oerhört ledsen för din skull! Får det aldrig lov att vara nog!?
PP och Icka..förstår er oro. Man vill ju inte annat än att få känna tecken på sin graviditet än om det heller inte behöver att allt är okay. Men denna gång ska det ta mig tusan gå vägen för er!
Ego..Inget nytt under solen. Ingen tand röd.. Less nu.. -
NN...har inte testat nåt idag. Tror inte för fem öre att jag är gravid, känns mera som att det är nåt tjall.
Fick svar av min akupunktör idag...hade frågat henne om det hon gjort kan ha rubbat min cykel. Hon skrev "..att min "gamla" obalans pendlar, vilket det gör med hormoner tills de hittar en hälsosam väg och där man inte "bara" har en regelbunden cykel utan oxå en livmoder som ger näriing under hela graviditeten.." Så hon tror det beror på det..
Så kanske är det så? Har ju känt att nåt har hänt där nere i livmodern...det har stuckit och huggit och varit annorlunda..
Men är orolig att detta tar lång tid! Vill ju inte förlora mera tid i barnagörandet! -
NN...det är ingen förändring alls idag. Haft lite molvärk och känt av brösten lite...men det är väl troligast bara hormonerna som spökar nu.. I mina tidigare graviditeter kände jag inombords att jag var gravid. Men nåt sånt känns inte nu.. Och jag har alltid plussat på -3 så det är bara att inse att det är kört.
Visst är det skönt att slippa blöda, men jag vill ju att min kropp ska hitta tillbaka.
Funderar ibland om det var dumt att starta med akupunkturen..men jag hade nog funderat tvärtom om jag inte gjort det.. -
NN, hur går det själv? Känner inget?