30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Icka: Oj så härligt vännen!!! Grattis!!!
PP: Chansen för att det ska gå bra är mycket större än risken för att det inte ska gå bra, tänk på det!
Icka: Oj så härligt vännen!!! Grattis!!!
PP: Chansen för att det ska gå bra är mycket större än risken för att det inte ska gå bra, tänk på det!
Välkommen till er nya!
Cali: Trista besked du fått, hoppas du fått mer info, du får gärna uppdatera oss när du vill och orkar!
Laplata: ASA och epelipsi är en ok kombination. Däremot så om du har behandling för din ep, så kan det vara så att din medicin interagerar med ASA.
Gravida: Härligt att höra att det går framåt. :)
PP: Jag tycker verkligen det är skitskumt att din dr. gör skillnad på registrerade och icke registrerade mf. Tror de att du inte kan bedöma om du verkligen fått ett eller 2 mf? Misstror de dig? Jag fattar inte...
Men Icka då! Gissa om jag fick hjärtat i halsgropen?! Nu har det som tur var fått ramla ner på sin vanliga plats igen .*Pustar ut* Jisses vad skönt att allt såg bra ut!!! *Kram*
Mayan: Grattis! :)
Icka: Fy vad du skräms tjejen! Men sån tur att du inte öppnat dig iaf! Skickar en kramis!
Ego: Har sett att jag varit efterlyst lite nu och då. Jag har just nu inte så mkt att säga, det händer inget i mitt liv för närvarande. Återkommer väl när jag får lust till det. Kram till alla!
Hej hej
Kliver in och vinkar lite försiktigt *vink vink* :)
Har nu efter flera veckors semester kommit såpass i balans att jag orkat mig tillbaka hit.
Osäker på om det är några nya här, men alla ni gamlingar känner ju mig :) Och jag tror inte att det är nån jag inte grattat!?
Hoppas alla har en skön sommar.!
Kramisar!
Men gulle ni! :)
Hur går det för er alla?
Nu ska jag ut i finvädret och käka middag, ha det gott!
Det är kul/skönt att se er också!
Jag har någon enstaka gång då och då kikat in för att se hur det är med alla, men jag har rätt dålig koll på er. Ni får uppdatera mig eftersom :)
Ninni: Hur var det, hade du plussat efter insem.?
Ego: Jag har väl inte varit nere i någon ravin direkt, men det blev så att jag tog en paus, det var inget planerat. Sen har jag inte haft kraften att komma tillbaka. Jag har varit såååå less på allt som har med graviditet att göra. Fortfarande så känner jag ingen större entusiasm. Och jag har verkligen hatat mina sprutor, hormoner, vaggisar och alla andra piller, restriktioner liksom äl-jakt och pliktsex som detta fört med sig. I juni bestämde vi att vi skulle ta en paus nu i juli och då kändes det genast bättre. Nu är fokus istället på vårt bröllop som skall stå i augusti, sambon friade i maj :) Och jag som aldrig velat gifta mig... :)
Icka: Det är väl inte så konstigt att ni inte haft lust, dessutom finns ju oron att man ska ställa till med något där. Inte så erotiskt direkt... :) Ni hittar säkert tillbaka till varandra när den lilla kommit!
Mojutten: Det är ju oftast det enkla som blir det bästa. Det låter som att ni hade ett fint bröllop!
Ego: Det är väl det där med att man måste vara gifta för att få adoptera som ligger i botten. Även om min sambo sagt att han skulle friat för flera år sen, men han trodde inte att jag skulle sagt ja.
jag är då verkligen inte heller kyrklig av mig, och tyll och spets är int emin grej alls. Men det blir ändå kyrkobröllop och en gräddbakelseklänning till på köpet! Jag har kötp hela min utstyrsel second hand, Brudklänning för under 600 pix! Den är jättefin, men kanske inte den jag hade valt om jag velat lägga några tusen till på en klänning :) Sambon kör en vanlig kostym, dock en riktigt fin sådan i kashmir som han lät sy upp på en av våra resor. Vi satsar pengarna på festen istället , vi blir ca 50 personer, varav några barn, vi hyr en herrgård där vi äter flott, dricker gott, och sen blir det att släppa loss och festa till på småtimmarna. Vi har trubadur- men vi skippar helt dans eftersom vi båda hatar att dansa :) Sen kommer föräldrar, syskon och de närmaste att sova över på herrgården där vi dagen efter käkar gemensam frukost innan alla drar vidare till sitt :)
Mojutten: Låter härligt!
Bettan: Men jag som trodde att fröken var totalt emot giftemål? ;) Jag är oxå traditionell i den frågan, skulle aldrig ha frågat! :) Jag fattar inte vart du fixar all lust ifrån, ni är ju verkligen kaninparet nr 1! Du får dela med dig med tips :)
Ninni: Då var jag inte alldeles ute och cyklade, stort grattis! Vad har du för behandling nu?
Vi la tidigare ner det där med adoption eftersom vi inte var gifta (inte kunde han kläcka ur sig nåt då minsann...). Men nu när vi ska gifta oss så har vi såklart pratat om det igen. Men vi har inte tagit oss i kragen och tagit vid där vi slutade - med att bestämma om vi skulle gå men i en eller 2 organisationer. Jag vet inte om jag är så redo eg. Men jag är å andra sidan inte säker på att jag någonsin kommer till det stadiet, det är nog bara att bestämma sig och kasta sig in i det! Vi får ta tag i det någon regnig dag...
Icka: Jag tycker det låter som att ni har en fin plan, vi har övervägt att göra så, men vi insåg att vår familj skulle gnälla lite om att de blivit snuvade på festen då :). Jag tror faktiskt min bror är mer på än vi är över det faktum att vi ska gifta oss! :)
Ninni: Skickar en stor, varm kram till dig vännen! Det finns inga ord...