30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Cali: ja, vi läste artikeln i går och kom fram till att trots att risken var förhöjd, så tycks den fortfarande vara låg. Som det känns nu så kommer vi att satsa på prog vid nästa ev. graviditet.
Ja, det är precis det jag menar, det är nästan extra konstigt att de inte informerar om detta i USA!
Du måste ha kommit långt i graviditeten nu. Viken v är du i?
Mojutten: usch vad jobbigt! Känner igen mig... Jag har fått mer tid att tänka nu och ibland känns det som att sorgen över att allt det här har hänt kommer över mig först nu. Jag har liksom bara fortsatt med allt och gått vidare efter varje ma, det är först nu som det börjar skjunka in att jag verkligen har haft fyra ma.... Det kan ju inte direkt hjälpa dig att ha en massa gravida kollegor.... Stor kram till dig!
Bettan: tänkte i går att det är ju helt fantastiskt att du går in och svarar på min fråga när du är mitt inne i allt som händer i ditt liv! Du är en pärla och jag hoppas att du verkligen förstår hur mycket du har betytt för mig (och säkert för en massa andra) i den här snurriga situationen. Kram