Hej
Tack för omtanken! Det värmer! Jag kommer nog att skriva en hel där här nu för att få ut ångsten någonstans... I dag blir det KK och förmodligen cytotek. Den här gången har jag, till skillnad från alla andra gånger. verkligen sjukskrivit mig. Läkaren skrev sjukintyg på 2 veckor. Vet inte riktigt hur jag ska göra, men minst en vecka blir jag hemma iaf.
Bettan: även fast detta mycket möjligt var sista gången jag var gravid så känner jag iaf just nu ett stort behov av svar. Det här kan INTE vara en slump! Det var exakt samma förlopp den här gången och att det sker fyra gånger i rad är bara för konstigt. Tror du att jag kan begära ut min journal och få telefontid med Dr LM? Hur än det här slutar, så känns det just nu som viktigt att få prata med någon vettig....
McYama: välkommen hit, men beklagar såklart dina mf.
Mojutten: jag har aldirig hört förklaringen med immunologiska orsaker, men även jag har fått rådet att vänta ett par menstruationer. Läkare säger väldigt olika om det, men personligen så tror jag att det kan vara bra, om inte annat så för en själv. Jag hoppas att ni kan njuta av julen och fortsätta se fram emot "annat".