Jag säger som NinniNinna, jag är här och läser alla kommentarer men är dålig på att skriva något själv. Alla ni har så mycket mer erfarenheter än jag på området mf. Men jag lär mig hela tiden.
Jag håller tummarna för er alla och jag glädjs åt alla goda nyheter!
Jag hade tänkt berätta hur det går för mig, men just idag vet jag inte längre! Jag som slutat tvivla och slutat kolla toa papper upptäckte idag ljusrosa flytningar på toa pappret....gahhh. Sitter nu och väntar på att bli uppringd från sjukhuset.
Befinner mig i v 7+2 enligt fl.
Men nu peppar jag mig att det är vanligt med lite blödningar, inte för att det hjälper. Känner mig just nu mest uppgiven och funderar på när vi ska lyckas nästa gång.
Jag väljer tillit och inväntar svar från läkare.
Ha ha jag som hade tänkt tala om för er att allt går bra och att jag är här och läser varje dag, nu blev det lite mer än jag tänkt!!
NinniNinna jag har haft problem med ångest och depression, kan rekommendera nyttig mat och mycket motion i form av promenader. Finns även många bra böcker att läsa av Anna Kåver, boken heter "Att leva ett liv inte vinna ett krig, om acceptans" En bok som jag kan rekommendera till alla att läsa. Jag tror i och för sig att din plan med vin, resor och vänner kan vara den bästa medicinen!!