Jag blir imponerad över hur alla här kämpar, trots slitningen mellan hopp och förtvivlan. Jag kan skriva under på flera av era känslor som den att alla runt en får barn hit och dit och man ska vara glad över deras skull. Klart man inte vill missunna dem men va fan, ja ibland blir man bara så förbannad.
Jag kan bli så fachinerad över hur stark hoppet är ända in i det sista hoppas man, även om man innerst inne vet att det i så fall skulle vara en jungfrugraviditet så hoppas man! Märkligt det där, men jag antar att hoppet är det sista som överger en.
Jag förstår att flera av er fått missfall sent eller senare än mig i alla fall. Jag har vad jag vet fått två och de har skett i vecka 5. Antar att det är ännu svårare ju längre tid man går. Har ni tagit kontakt med läkare direkt när ni fått missfall eller hur har ni gjort?? Jag tänker att det kanske inte är så stor idè utan att det bara är att kämpa vidare.
Ja, ja till helgen kör vi igen, även om det är svårt att hålla upp glädjen i produktionen.
Kram till alla er som delar med sig av era erfarenheter och tack för att jag får vara med och ta del av dem.