30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Och eftersom jag än så länge inte har haft problem att bli gravid så har jag inte behövt tänka i de banorna. Men vem vet..tillslut kanske jag måste ge vika mot mig själv.
...men det låter ju rätt fel att kalla det en ofosterlig graviditet!
Icka...Jag fattar som att det funnits nåt från början.. Med tanke på att ägget börjar celldelas direkt så måste det ju finnas nåt där tycker man. Min ofosterliga upptäcktes i v9 men den lilla hade dött runt v7, då är det ju rätt litet så kroppen lyckas nog ta tillbaka det ibland..varav att det ser tomt ut..
Ringde in till gyn idag för att höra om mina prover som togs på utredningen.. Fick inte tala med läkaren för han är borta en vecka. Men enligt journalen så var proverna bra.. Men sen sa hon att han inte signerat på ProteinC och S.. vet inte riktigt vad hon menade med det?
Tog även upp att jag vill ha progesteron vag. vid en graviditet.. Så om jag bir gravid innan han kommer tillbaka skulle jag få ta upp det med en annan läkare..
Men om nu alla prover är bra? Ska jag trycka på att få göra flera eller ska jag försöka slappna av och satsa på att bli gravid igen?