Vill ge en STOR kram till er alla i tråden!
Jag vet inte hur jag skulle fixat allt utan att ha er att ventilera med, TACK!
monchichi - Har KK hört av sig ännu? Ingen mens än?
nn - hoppas ändå att den inte kommer!
cali, liss o PP - tack, kram!
icka - noterar att jag ska ta upp TNF-alfa provet vid nästa SU-besök. Ska även kolla upp om jag ska ta trombuyl och progesteron redan från ÄL (min vännina som lyckats via IVF började med båda redan vid ÄL. Jag skulle börja vid plus sa hon.) Sen vill jag kolla med henne om det där att vita blodkropparna kan attakera embyot i tron att det är ett virus. Får se vad de säger. Vad det fredag det var VUL?
jemena - ja, oftast vill man bara ge upp. Men längtan efter att läntligen yckas tillslut är så mycket starkare. DET SKA GÅ!!! Min mens har oxå blivit kortare och mindre sedan jag började på alla MF. 3-4 dagar nu istället för 6-7 som jag hade förr.
Tycker bara det är skönt.
Min blödning nu har redan börjagt minska lite. Ju snabbare den försvinner, desto snabbare kan jag lämna och gå vidare.
ego - lite ledsen idag. Min lillasyster ringde igår och berättade att hon var gravid.... Min första tanke var NEJ!!!!
Men självklart är jag jätteglad för hennes skull. Eller rättare sagt, jag KOMMER bli jäteglad sen.... Nu är jag mest avundsjuk och bitter och ledsen över att det gick så himla lätt för dem. De har bara vart ihop i ett halvår, och bara bott i hop i 2 månader.
Jag o mannen ska trösta oss idag med att gå ut o äta Tapas.
Ha en fin dag i kylan!