30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Cali: Välkommen hit. Beklagar verkligen allt jobbigt du har varit med om. Har egentligen inga bra tips på hur man går vidare. För mig har det hjälpt att tillåta mig att sörja och gråta och prata mycket med nära och kära, och att hänga här i tråden med dessa underbara och kloka tjejer.
PP: Önskar dig allt gott vännen. Välkommen tillbaka precis när du vill! Kram
Icka: Lycka till i morgon! Förstår att du måste vara störtnervös, men jag hoppas och tror att allt kommer att gå bra den här gången och att illamåendet är ett mycket bra tecken!
Sanne: Usch vad jobbigt. Tycker absolut att du ska försöka få ett vul så snart som möjligt. Vi såg hjärtat picka i v. 5+5 sist, men det verkar vara väldigt olika. Även om man inte kan se hjärtat så kan de ju i alla fall se att allt ser normalt ut för den vecka man är i. Gynakuten kanske kan vara ett alternativ om inte läkaren vill ta emot dig än? Massor av kramar till dig.
Monchichi: Åh, vad tråkigt med mormor. Kram
Ninni: Håller med – hoppas ingen av oss ska beställa några fler äl-test nu!
Bettan: Fin höjning idag! Skönt att höra att du låter en liten aning gladare på ”rösten”.
TT: Grattis i efterskott på 11-årsdagen!
Ego: Inte mycket att rapportera här. Äl-tider igen… Vi tar det betydligt lugnare den här månaden, men har lyckats pricka de viktigaste dagarna tror jag. Nu ska jag till tandläkaren……