• Tintene

Få grav symtom?!

E gravid i v 21 o har haft VÄLDIGT få gravsymptom... Precis som du lite molvärk till o från i samband med att jag tog testet , liiiiite ömma bröst men d e nog allt! Ingen extrem trötthet, inget illamående (kanske liiiite lätt nån gång under nån timma el så... {#lang_emotions_wink}), ingen extra känslighet för dofter etc...

GRATTIS o njuuut! {#lang_emotions_flower}

• Tintene
    Charlotta71 skrev 2010-03-28 18:25:09 följande:
    Tetinne; jättegrattis förresten, jag har följt ert kämpande tidigare.
    Tack så mycket! {#lang_emotions_flower}

Kommer ihåg dig me- STORT GRATTIS tillbaka {#lang_emotions_smile} ...och försök att inte oroa dig för mycket (fast jag vet att d e svårt) . Men som sagt så kände jag typ ingenting ibörjan heller o har förstått nu att d e rätt vanligt. Håller tummarna för fint VUL på torsdag!
  • Tintene
    Charlotta71 skrev 2010-03-28 19:55:14 följande:
    Tack snälla och kul att du minns mig! Vi har båda haft en tuff resa.....Jag ska försöka att koppla av fram till torsdag och inte tänka så mycket för inget blir bättre av det. Hade du mensvärk länge efter testdag? Jag hade det bara några dagar efter och nu är det några dagar sedan. Ibland drar det i, vad jag tror är, ligamenten i livmodern som dras ut. INGET ANNAT.
    Ja det kan man verkligen säga... Det känns liksom för bra för att vara sant när man äntligen lyckas!

Nej jag hade mest "mensvärk" dagarna INNAN testdag.
Svar på tråden Få grav symtom?!