• Lo81

Få grav symtom?!

Hej tjejer!

Skulle behöva lite råd, har precis plussat efter mitt första ivf. Är i vecka 5+2 idag. Är självklart superlycklig och oerhört tacksam. Problemet är att jag inte har några symtom direkt förutom molvärk som kommer och går och kanske lite trött.
    Någon mer som inte varit illamående och haft ömma bröst ?
    Många grattis till er andra som plussat, kram

• Svar på tråden Få grav symtom?!
  • lillifi

vid min första graviditet fick jag inga graviditetssymtom förrän vecka 17!!! det syntes inget, kändes inget, absolut inget. Men sen fick jag ett underligt smak och doftsinne samt ett jädra humör. du behöver inte vara orolig alls. Det är väldigt olika. KRam

• timoa

vid min 1a graviditet kände jag absolut ingenting förrän runt v15, nu plussade jag i onsdags och känner absolut ingenting!
    så det behöver inte vara dåligt, njut bara av att du är gravis
    grattis!

• Brydis

Jag har varit trött, nu mår jag lite illa , jag är i 6+0, samt hård i magen ;)
    Första graviditeten kände jag ingenting, illamående blev jag först mycket senare

• Babe

Min första graviditet började med lite "mensvärk" (molvärk= växtvärk), inget annat, sen fick jag enormt känsligt luktsinne efter några veckor. Det var allt. Ömma bröst fick jag efter förlossningen när mjölken kom igång ;) 

Andra graviditeten kräktes jag från BIM och igenom...
    Varje graviditet är unik... njut!
    ~ varje litet steg tar mig närmare mitt mål ~
  • Tintene

E gravid i v 21 o har haft VÄLDIGT få gravsymptom... Precis som du lite molvärk till o från i samband med att jag tog testet , liiiiite ömma bröst men d e nog allt! Ingen extrem trötthet, inget illamående (kanske liiiite lätt nån gång under nån timma el så... {#lang_emotions_wink}), ingen extra känslighet för dofter etc...

GRATTIS o njuuut! {#lang_emotions_flower}

• Charlotta71

Vi har gjort vår 6:e och sista insättning och var på väg till Riga för äggdonation, då plussade vi positivt för en vecka sedan.
    Är livrädd då vi fick MA för ett år sedan och nu känner jag egentligen ingenting. Jag kände lätt mensvärk/molvärk kring BIM och drag i magen när jag gör vissa rörelser.
    Vi har tidigt VUL på torsdag och nu misströstar jag massor och båda är vi mycket ledsna. Jag försöker ta till mig av det ni skriver ovan och hoppas att det kan vara något i magen trots att det känns helt "tomt" och inte känns något.

KRAM

• Tintene
    Charlotta71 skrev 2010-03-28 18:25:09 följande:
    Tetinne; jättegrattis förresten, jag har följt ert kämpande tidigare.
    Tack så mycket! {#lang_emotions_flower}

Kommer ihåg dig me- STORT GRATTIS tillbaka {#lang_emotions_smile} ...och försök att inte oroa dig för mycket (fast jag vet att d e svårt) . Men som sagt så kände jag typ ingenting ibörjan heller o har förstått nu att d e rätt vanligt. Håller tummarna för fint VUL på torsdag!
  • Charlotta71

Tack snälla och kul att du minns mig! Vi har båda haft en tuff resa.....
    Jag ska försöka att koppla av fram till torsdag och inte tänka så mycket för inget blir bättre av det. Hade du mensvärk länge efter testdag? Jag hade det bara några dagar efter och nu är det några dagar sedan. Ibland drar det i, vad jag tror är, ligamenten i livmodern som dras ut. INGET ANNAT.

• Tintene
    Charlotta71 skrev 2010-03-28 19:55:14 följande:
    Tack snälla och kul att du minns mig! Vi har båda haft en tuff resa.....Jag ska försöka att koppla av fram till torsdag och inte tänka så mycket för inget blir bättre av det. Hade du mensvärk länge efter testdag? Jag hade det bara några dagar efter och nu är det några dagar sedan. Ibland drar det i, vad jag tror är, ligamenten i livmodern som dras ut. INGET ANNAT.
    Ja det kan man verkligen säga... Det känns liksom för bra för att vara sant när man äntligen lyckas!

Nej jag hade mest "mensvärk" dagarna INNAN testdag.
Svar på tråden Få grav symtom?!