• Isola09

ungamammor i gbg :)

Hej=) precis nyinflyttad, bor i partille. Har en liten buse på 9 månader och går också bara hemmma och har tråkigt:)

Jag har inte lärt mig hur man tar sig nånstans heller, haha.. Så vi sitter där vi sitter:)

• Isola09
    Sizin skrev 2010-02-08 19:24:12 följande:
    Jag bode i partille ett tag med mitt ex (fadern till barnet) Så jag vet ungefär hur du kommer in till stan från partille... du kan ta pendeltåget eller buss du väljer helt själv, Bussarna går ju från allum och så finns det en stor tavla där det står ankomst och avgång.. Bussnar tar ju olika lång tid, har alltid råkat ta den bussen som åker runt en väldig omväg, men blå express eller vad den heter går nog rätt fort in till stan annar tar pendeln ungefär 15-20 min tror jag  :) Vart i partille bor ni då? Vi bode i björndammen tror jag de hete området^^ Lite långt till affärerna och så tog 30 min att gå.. Nu tar det 5 min till affären så det är ett plus... haha :)
    Tack! får ta å kolla upp det=) jag såg ni pratade lite om att eventuellt träffas, det skulle vara kul att hänga på!:)
  • Isola09
    Sizin skrev 2010-02-10 16:54:40 följande:
    Ja det är bara roligt om man är några stycken^^ Ja det är inte så svårt sen när man kommit in i det.. Vart i partille bor du föresten?
    Vi bor på björndammsterrassen:)
    Jag kan i stort sett ses närsomhelst, men jag vet inte vad som passar er riktigt.
    Men som sagt, jag kan behöva vägledning för jag har ingen anining om nånting!:P
Svar på tråden ungamammor i gbg :)