ungamammor i gbg :)
Hejsan har en son på 15 månader och jag själv är 18 år :) Går hemma om dagarna och hade tyckt de va roligt att få träffa andra.. Så skriv :)
Hejsan har en son på 15 månader och jag själv är 18 år :) Går hemma om dagarna och hade tyckt de va roligt att få träffa andra.. Så skriv :)
Hej jag har en son på 18 månader, själv är jag 20 år, Bor i Tuve/Hisingen.. Ska börja studiera när lillen fått dagis plats..:) Så än sålänge går man hemma och har tråkigt^^
Hej=) precis nyinflyttad, bor i partille. Har en liten buse på 9 månader och går också bara hemmma och har tråkigt:)
Jag har inte lärt mig hur man tar sig nånstans heller, haha.. Så vi sitter där vi sitter:)
Jag bode i partille ett tag med mitt ex (fadern till barnet) Så jag vet ungefär hur du kommer in till stan från partille... du kan ta pendeltåget eller buss du väljer helt själv, Bussarna går ju från allum och så finns det en stor tavla där det står ankomst och avgång.. Bussnar tar ju olika lång tid, har alltid råkat ta den bussen som åker runt en väldig omväg, men blå express eller vad den heter går nog rätt fort in till stan annar tar pendeln ungefär 15-20 min tror jag :) Vart i partille bor ni då? Vi bode i björndammen tror jag de hete området^^ Lite långt till affärerna och så tog 30 min att gå.. Nu tar det 5 min till affären så det är ett plus... haha :)
hej är 19 snart 20 och har en dotter på 7 månader, bor på hisingen
Va kul att några svarade iaf :) Några som har lust att träffas på dagarna? är juh så tråkigt att bara gå hemma :P
Ja varför inte? Ska iallfall ta en lång promenad i morgon, hoppas vädret blir bra^^ Sen så har jag kollat upp när öppnaförskolan har öppet och så.. Måndagar och Fredagar blir det att sitta där.. Har nyss flyttat in i min egna lägenhet så man har haft fult upp men nu känns det helt okey..:) Och snart kommer en liten kusin till Simon med.. Och kompisen som flyttar närmare mig i Mars kommer ju bli min granna som väntar liten i Maj blir ju kalas^^ Längtar verkligen till Sommaren dock, slippa detta kalla väder och kunna sätta sig ute på en liten filt med lite picknick...
va roligt :) ja sommaren får komma snart tycker jag :) vart i gbg bor du?
Jag bor på Hisingen/tuve sj? :) Ja på sommaren finns det mer man kan hitta på och man kan vara ute då i det härliga vädret, nu är det så kallt och jobbigt ute.. fryser och massa kläder måste man ha också.. haha
ja okej :) högsbohöjd .9 hah aa precis
Ne nu ska man snart ner och handla lite mat, jobbigt att man är tvungen att gå nästan varjedag, jobbigt att både ha simon i ena handen och matpåsarna i den andra.. känner mig ibland som en bläckfisk med tusen armar.. haha Så vad händer för er del idag då? Jag tänkte ta med simon ut i snön och leka lite och sen ta de lugn fram mot kvällen.. Går ni på någon öppnaförskola eller har han fåttt dagisplats? Jag väntar fortfarande för skrev upp mig för typ 2-3 månader sen, flyttade nyss hit tillbaka så de blev lite rörigt med dagis och så.. men hoppas han snart får en plats och jag kan börja studiera och vi får igång det här^^ Det känns verkligen skönt med att fått egenlägenhet.. hade sån tur att bara behöva bo hemma i 2-3 veckor innan jag fick flytta in i min trea :) Ibland när allt känns som värst så blir det lite bättre, i mitt fall mycket bättre ..:) Men vi kan väl se någon dag vi kan ses ta en promenad eller något sånt:)