solna
Hej
Någon/några i solna trakten som skulle vilja ut och gå eller träffas på annat sätt?
Jag är hemma med lilla Ebba 2 veckor, bor i huvudsta. Börjar känna att det kan vara trevligt att hitta på något lagomt under dagarna.
Johanna
Hej
Någon/några i solna trakten som skulle vilja ut och gå eller träffas på annat sätt?
Jag är hemma med lilla Ebba 2 veckor, bor i huvudsta. Börjar känna att det kan vara trevligt att hitta på något lagomt under dagarna.
Johanna
roligt med lite svar.
Jag bor på bygatan vid tunnelbanan.
Rilo: Självklart är du välkommen att komma med sen i april. Säkert mycket trevligare väder då ;)
Det är otroligt tungt att ut och gå nu tycker jag, men då jag har hund så är jag ute någon eller några gånger om dagen...
Hejsan
Vore kul att träffas och ut och gå i slutet på veckan. När kan ni?
Johanna
Fredag kan jag tyvärr inte.
Att välja förskola känns lite läskigt. Viktigt att det blir rätt. Men å andra sidan så vet man ju inte hur det kommer se ut där om 1 1/2 år när det är dax för lill tjejen att börja.
Men man ska nog börja kolla runt, och ställa sig i kö, så att man inte står utan plats sen.
visst,, ska åka och klaga lite på barnvagnen någon gång på eftermiddagen, men har inte någon bestämd tid. När kan du?
11 fungerar bra. Vart ska vi ses?