solna
Hej
Någon/några i solna trakten som skulle vilja ut och gå eller träffas på annat sätt?
Jag är hemma med lilla Ebba 2 veckor, bor i huvudsta. Börjar känna att det kan vara trevligt att hitta på något lagomt under dagarna.
Johanna
Hej
Någon/några i solna trakten som skulle vilja ut och gå eller träffas på annat sätt?
Jag är hemma med lilla Ebba 2 veckor, bor i huvudsta. Börjar känna att det kan vara trevligt att hitta på något lagomt under dagarna.
Johanna
haloj
ja o matilda bor i skytteholmå går gärna ut å går
matilda blir 10 v på fredag. 2 veckor så underbart liten. jätte grattis!
var i huudsta? nära t-banan?
Hej!
roligt med lite svar.
Jag bor på bygatan vid tunnelbanan.
Rilo: Självklart är du välkommen att komma med sen i april. Säkert mycket trevligare väder då ;)
Det är otroligt tungt att ut och gå nu tycker jag, men då jag har hund så är jag ute någon eller några gånger om dagen...
har du lust att ses på en promis nästa vecka_?
klart du ska hänga med. mysigt att vara gravid. grattis
Är det era första barn? Vi har en dotter född -08 sedan tidigare. Väntar alltså 2:an nu. Ja, fy vad tungt det är att köra barnvagn nu i modden! Jag lämnar och hämtar dottern på förskolan i stort sett varje dag men känner att kroppen nästan strejkar när vi ska ta oss fram med vagnen. Längtar tills snön och isen försvinner! Men det har varit kul med lite riktig vinter också, det är ju inte så vanligt i den här stan!
mitt första barn
ja dea modd är inte rolig. håller helt med men tänker snygg rumpa och bra tränade vader ;) mitt mantra.. hihi
börjar också längta till våren speciellt idag då solen skiner på solna.
måste vara tungt att vara garvid o dra vagn i denna modd.. starkt av dig
har du några förslag på bra förskolor? man ska tydligen sätta in e i någon kö redan nu men jag haringen aning om hu de olika förskolorna är.
Hejsan
Vore kul att träffas och ut och gå i slutet på veckan. När kan ni?
Johanna
va roligt
ut å gå på fredag vid 12 tiden?
Kajsa
Alla förskolor har visningar typ en gång i månaden. Gå in på solna.se och klicka dig fram till de olika förskolornas visningsdatum. Vi var runt på några olika förskolor innan vi placerade dottern i kö. Jag gick mycket på magkänsla samt på lite rykten jag hört.
Fredag kan jag tyvärr inte.
Att välja förskola känns lite läskigt. Viktigt att det blir rätt. Men å andra sidan så vet man ju inte hur det kommer se ut där om 1 1/2 år när det är dax för lill tjejen att börja.
Men man ska nog börja kolla runt, och ställa sig i kö, så att man inte står utan plats sen.
gå ut å gå imorn?
visst,, ska åka och klaga lite på barnvagnen någon gång på eftermiddagen, men har inte någon bestämd tid. När kan du?
ses vid 11 tiden eller är det för tidigt. Vore så bra för då sover m annars kan jag inte förens vid 14.
Har det lite knepigt med sömnen här hemma. ;)
då hinner du iväg på em. ska du till babyland då i bromma?
11 fungerar bra. Vart ska vi ses?
vid t-banan? mejlar min msn.. lättare att se mig om jag är inne då