Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Någon mer än jag som fastnade för den här låten i slutet av Tusenbröder?
    Vet inte vad den heter...

• Tom Araya

Just nu roas jag av några riktigt välgjorda sk "mash up".
    Man mixar ihop två eller flera olika låtar och videos.

Dessa är riktigt bra gjorda.

Leo Sayer - You Make Me Feel Like Dancing Metallica - Sad But True

Judas Priest - Electric Eye James Brown - Get Up (I Feel Like Being a) Sex Machine Metallica - Creeping Death Megadeth - Tornado of Souls

Mashup of Motörhead's "Killed by Death" and Bob Marley's "Exodus"

Donna Summer - Hot Stuff Ozzy Osbourne - Flying High Again

James Brown - Super Bad Motörhead - Overkill, Ace of Spades

Mashup of The Temptations' "Get Ready" and Black Sabbath's "Children of the Grave"

Isley Brothers - Shout Motörhead - Ace of Spades Motörhead - Overkill (guitar solo)

Mashup of George Michael's "Careless Whisper" and KISS' "Love Gun" Guest appearances by Megadeth (Hangar 18), Slayer (Seasons in the Abyss), and Ritchie Blackmore (Highway Star).

• Tom Araya
    Tom Araya skrev 2022-12-09 08:35:56 följande:

Just nu roas jag av några riktigt välgjorda sk "mash up".
    Man mixar ihop två eller flera olika låtar och videos.

Dessa är riktigt bra gjorda.

Leo Sayer - You Make Me Feel Like Dancing Metallica - Sad But True

Judas Priest - Electric Eye James Brown - Get Up (I Feel Like Being a) Sex Machine Metallica - Creeping Death Megadeth - Tornado of Souls

Mashup of Motörhead's "Killed by Death" and Bob Marley's "Exodus"

Donna Summer - Hot Stuff Ozzy Osbourne - Flying High Again

James Brown - Super Bad Motörhead - Overkill, Ace of Spades

Mashup of The Temptations' "Get Ready" and Black Sabbath's "Children of the Grave"

Isley Brothers - Shout Motörhead - Ace of Spades Motörhead - Overkill (guitar solo)

Mashup of George Michael's "Careless Whisper" and KISS' "Love Gun" Guest appearances by Megadeth (Hangar 18), Slayer (Seasons in the Abyss), and Ritchie Blackmore (Highway Star).

Fler...

Donna Summer - Bad Girls Danzig - Mother

Mashup of Bob Marley's "Get Up Stand Up" and Billy Idol's "Rebel Yell"

Mötley Crüe - Ten Seconds to Love Martha and the Vandellas - Nowhere to Run Ozzy Osbourne - I Don't Know

The Pointer Sisters - Neutron Dance Megadeth - Symphony of Destruction, Tornado of Souls Metallica - Master of Puppets Blue Oyster Cult - Godzilla

Hank Williams - Your Cheatin' Heart Van Halen - Jump

A mashup between Rage Against The Machine's 'killing in the Name' & Creedence Clearwater Revival's 'Bad Moon Rising'.

• Tom Araya
    Stayin' in Black (Bee Gees + AC/DC Mashup by Wax Audio) Bee Gees : Stayin' Alive AC/DC: Back in Black

Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?