-
-
Åh hittar en hel del go bitar här i tråden, är så glad över att den finns
Mitt bidrag för kvällen är Madness, håller på att lyssnar sönder den här låten just nu den är så sjukt skön
"> -
Bye baby Bunting skrev 2011-11-08 18:05:33 följande:Jag är också glad över att den finns, har vidgat mina musikvyer.
The Mighty Mighty Bosstones - The Rascal King
" target="_blank"> -
Fest hos Mange...men jag kan absolut inte rekomendera den, är min nioåring som lyssnar och jag måste stå ut ;-p
"> -
Haha ja håller helt klart medoOOo oOOo skrev 2011-11-13 16:15:09 följande:Stackare
Tänker på när "Det Gör Ont" var poppis, det gjorde verkligen ont.
" target="_blank">
Sen så gillar jag absolut inte Michael Jackson och har haft två ungar som var helt tokiga i honom och spelade honom dygnet runt -
Lyssnar på min kussin och jäklar i helvetet vad bra han är, finns en hel drös med låtar som han sjunger här och jag lovar att det är värt att gå in och lyssna på honom, skriver jag inte bara för att han är min kusin utan för han är vekligen helt kanon duktig
-
Haha WTF hade fått för mig att du lyssnade på helt annan musik....men hon har en fantastisk röst måste jag sägaAnton Chigurh skrev 2011-12-07 22:00:12 följande:
">Brightman.........underbar.
">
" target="_blank"> -
Helt underbart bra, tack som bara den för den
-
Måste ju dela mina favoriter just nu, den här lyssnar jag på flera gånger om dagen just nu...mina ungar skriker "stäng av den där skrik musiken mamma, vi får ont i öronen" ....har ungar som älskar Ulrick Munther och Johan Palm, jag vet inte vad som gick fel i uppfostran
"> -
Ah helt okej faktiskt, lät mer som något jag förväntade mig från digAnton Chigurh skrev 2011-12-08 17:31:01 följande:Go kväll, min underbart vackra Vampyria.
Jojomen, jag lyssnar på lite av varje, men Rammstein är fortfarande storfavoriten. Definitivt.
Nåväl, du skall få lite mer, kanske överraskande, tips.
Jag gillar skarpt rysk folkmusik, gärna blandat med lite techno, det finns en del riktigt jävla bra, tex detta :
">
" target="_blank">
Och lyssna nu igenom hela låten.......
Och sen förstås Katyusha, denna klassiker från 2: världskriget, fan va bra alltså, och framförd av desse 2 tjejer blir den helt makalös. Vilken utstrålning av systrarna framför en sån stor publik. Bedårande.
">
" target="_blank">
Så, Vampyria !!! Är du förvånad ???
Små tjejerna imponerade stort, tuffa som få
Ja Rammstein är grymt bra så fortsätt med att gilla dem