Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Vad lyssnar du på just nu?

Buhu i dag är det sååå synd om mig, dottern är hemma och lyssnar på detta hela tiden och jag liiiider såå
    Den var rolig som bara den första gången jag hörde den och jag skrattade hårt men efter hundra gånger gör den ont i hela kroppen

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m70156617.html

• vampyria2

Ebba grön med Turistar i tillvaron, jag hade nästan glömmt bort hur jäkla bra de faktiskt var

• vampyria2

Just nu lyssnar jag sönder Raubtier och låten Kamphund, är nog en av de tyngsta svenska låtar som nånsin har skrivits, så bra så man går sönder om man gillar den typen av musik förstås 

• vampyria2
    Överväldigad skrev 2014-09-03 15:25:06 följande:
    Åh, jag älskar den, och med vilken inlevelse han sjunger! : )
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-03 15:28:20 följande:
    När vampyria2 är på hugget så får även vi något att sätta tänderna i, inte så man blir blödig eller så men blir att killa dödsskönt i kistan! smile2.gif
    Han är min kusin och har alltid varit enormt musikalisk, jag kommer ihåg redan när han var liten och allt redan då handlade om musik, är bara synd att han inte hamnar rätt nångång för jag är helt övertygad om att han skulle kunna bli stor om nån som har kontakter får upp ögonen för honom :p

Kul att ni gilla

• vampyria2

Jag lyssnar på min fantastiska kusin igen, in och lyssna med er jag lovar att ni kommer att gilla hans röst

• vampyria2
    Konstatera skrev 2015-09-02 00:23:32 följande:

Upptäckte Judee Sill rätt nyligen, och jag älskar hennes musik. Sing & Songwriter som med en helt unik stil. Levde ett ganska tragiskt liv kantat med prostitution, brottslighet och drogemissbruk. Men hennes talang är odiskutabel! Började skriva låtar i fängelset och hann ge ut två album innan hennes död 1979. 

Länge föll hon i glömska, till dess att några musikentusiaster började diskutera hennes musik på nätet, vilket med tiden resulterat i nyutgivningar av hennes musik. Rena rama rodriguez-shiiten!

Och yes. Ni gissade rätt! Lite legendarisk tysk hipstertechno går alltid ned!

Ja jäklar vad bra hon var, tack för det tipset
  • vampyria2

Jag fattar inte huuuur jag kan ha missat detta underverk tidigare, hon är helt fantastisk ju <3

• vampyria2

Jag lyssnar på låten min fantastiska kille skickade till mig när han var på väg hem första kvällen när vi upptäckte att vi nog var intresserade av varandra, gissa om jag blev lycklig när jag fick den <3

Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?