Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

Vad lyssnar du på just nu?

HäxanSurtant skrev 2011-11-01 21:43:22 följande:
    Åhh de vill jag med, så fint och mysigt, jag blir förbannad nu när man ser butikerna med julsaker i, vad fan de är alla helgona, så trist!

Romi Mayes – Make You Love Me

Hon är bara så bra Hjärta
    Romi Mayes.. En helt ny bekantskap.. Låter riktigt trevligt.  
  • Anova
    ETSS skrev 2011-11-01 21:49:31 följande:
    Till och med på min lilla ort råder bostadsbrist så hur ska det då vara i storstan. Du har nog tur som har så mycket ledigt där du bor, ni har inte någon högskola där? Glad

Det förstår jag, det är viktigt att ha kära personer kring sig vid helgdagarna, man känner sig så omhuldad och välsignad då

Mycket, mycket fin låt

Glad
    Jo.. Umeå Universitet har en filial här (tror att den är större än den i Skellefteå). Men det är väl hyfsat dyrt att bo där jag bor för en student. 2orna går på över en bra bit över 5000 kr/mån. Så det kan ju vara därför det är så få som vill bo här. 

Vad är det du ska plugga föresten?    
  • Anova
    ETSS skrev 2011-11-01 22:03:14 följande:
    Ja, det var till och med dyrare än dit jag ska, lite konstigt då det är i norrland.

Jag ska läsa ett språkvetarprogram men det börjar inte förrän till hösten så jag har sökt in på förberedande, bara rent språket jag ska studera (engelska) och det börjar i januari, så jag hoppas innerligen att jag fått tag på ett boende innan dess, det är lite stressande detta med att bara gå och vänta och inte kunna göra ens så mycket som att packa ner och göra sig av med saker och inte ha någon aning om hur det ska lösa sig, om jag får tag på någon bostad

Håll tummarna för migGlad

Åh så spämnnade!

Jag håller verkligen tummarna för dig!!

Det kommunala bostadsbolaget här är svindyra. De verkar inte först å att om de sänker priserna få  de lägenheter uthyrda. Det är ett mysigt område..     
  • Anova

Föresten, engelska är ett roligt språk.. Dessutom ganska enkelt.. Kan denna så kan du .. 

">

(min absoluta favorit på Youtube) 

• Anova
    HäxanSurtant skrev 2011-11-01 22:41:02 följande:
    Åhh hur söt får man bli, sweetie

Hon är jättesöt.. Och intelligent, hon kan 130 ord.
  • Anova
    Jamo skrev 2011-11-01 22:41:40 följande:

First Aid Kit - When I Grow Up

" target="_blank">

De är jättebra.. Du vet väl att systrarna Söderberg släpper en ny skiva i januari? 
  • Anova

God natt nu vänner.. Nu ska jag försöka sova om det nu går.. Vi höres!

• Anova
    Grande Rock skrev 2011-11-02 20:43:55 följande:
    Smashing Pumpkins - Disarm

" target="_blank">

Mina gamla favisar.. De spelar på Globen Annexet i kväll, kanske hade varit kul att se.. Tyvärr är det väl bara Billy Corgan kvar i original-lineupen.. 

Helt underbar låt..    
  • Anova
    ETSS skrev 2011-11-02 22:46:43 följande:
    Något ditåt; jag ska då på Glad
    Hälsa på lite släkt och så. Ha det gottGlad

Kommer att sakna dig! Ha det bra!!
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?