ETSS skrev 2011-11-01 21:30:50 följande:
Jag är ju i flyttningstagen, har sökt skola och ska söderut om jag får tag på bostad, det visar sig vara rätt knepigt att hitta boende ner över landet, minsann, det finns visst fler studenter än jag och alla behöver bo någonstans
Själv har jag ingen aning om var julen kommer att tillbringas, här eller därnere, men det visar sig väl.
Lady Antebellum är inte så dumma de heller, men nu håller min skruttdator och skruttinternet på att sega ihop och det blir allt svårare att göra något annat än att posta på tråd.
Datorer är bra när de funkar, annars mest en källa till frustration
Förstår att du längtar efter familj vid juletider, men det torde vara lite snö i Stockholm?
Ahha.. får hoppas att du får bostad så att du kan flytta i tid tills skolan börjar. Det är knepigt att få någonstans att bo, förutom i Ö-vik då.. I mitt bostadsområde står säkert 5-10 lägeheter tomma.
Förra året var det snö i Stockholm och förförra året också.. men vissa år har det varit grönt. Så man vet inte. Jag åket ju inte dit för snön. Det ska bli härligt att träffa mamma, pappa och min lillasyster, det är dem jag längtar efter.
Lyssnar på Anna Ternheims nya skiva, helt okej.. Denna låt gillar jag skarpt.
Anna Ternheim – The Longer The Waiting (The Sweeter The Kiss)