Hahahaha vilken rolig bild
Grattis Elliot på 2 årsdagen
Sigge har börjat på dagis och de funkar kanon, vilken skillnad på dagis måste jag säga, jättetrevlig personal och hur mysigt som helst där...
Vi kom överens eftersom vi bor så nära att jag skulle testa att lämna han där själv ganska fort och de gjorde vi igår och de funka kanon, han hade haft full rulle, men efter 2 timmar gick jag dit hahaha, sakna han mpste jag säga, känns konstigt o lämna han när man ändå e hemma liksom, tycker inte de underlätta alls ngt speciellt med att ha han på dagis.. De ända va att jag kunde slappa på balkongen i 20 min när lillebror sov, visst va de skönt men de e nästan lättare när Sigge e hemma för lillebror sakna han jättemycke, dom busar och leker en massa nu ju.. Ajja de blir nog bra detta
Sigge har roligt iallafall...
Jag får väl lära mig att slappna av när han inte e hemma och ta vara på mig själv en liten stund när möjligheten finns
Undrar om de e någon här som har erfarenhet av bröstop? Jag vill op mina tuttar eftersom dom blivit SÅ hängiga och olika storlek, den ena tutten e större än den andra och passar inte alls i någon bh... Någon som vet om man kan få hjälp med finansiering av de?