Jenna82 skrev 2010-03-10 23:12:40 följande:
Hehe tack
jag e förvånad av att jag har lyckats så här långt måste jag säga
Jag e 171 lång men jag har nog lite tur att fettet fördelar sig hyfsat, min syster som väger nu mer än mig men innan så vägde vi lika mycke men hon ser mycke större ut men hennes sätter sig på magen och mitt sätter sig mest på rumpan hehe, men jag ser verkligen så fin ut nu, och jag känner mig FAKTISKT sexig hahaha, har inte sprungit runt i trosor här hemma innan för jag mått så dåligt över fettorumpan men nu e den NICE nu hahahaha..
Min kompis sa till mig att när vi vägde lika mycke så tyckte hon att hon nog inte va så tjock för hon tyckte inte jag va de då, men hon har också oturen att få sitt på magen.... Så de beror nog på lite var de sätter sig
Men de känns som jag kommer bli skitsexig snaaaaaart hahaha men de e nog mycke också tack vare träning
Jag har också en vän som e pinnsmal, och hon har tyckt de varit jobbigt på de hållet så när hon va gravid så har hon fått kämpa som ett as för att inte gå ner till dom ynka 45 kg hon vägde innan, så de kan ju vara på båda hållen men som tjock tänker man sällan på de men jag försår de nu....
Du e också jätteduktig för jag vet hur de e och sluta med allt gottigott på kvällarna men de kommer gå över ge de e 1-2 veckor så kommer du inte alls känna lika mycke sug