Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...
tur de räckte med en gång bara..
nu när han blir ledsen över nåt elelr arg så gör han som storasyster o slänger sig i hennes säng en stund sen är allt bra haha roliga barn!
Båda barnen somnar så bra, läser en saga, bäddar ner dem o sätter på musikmobilen säger gonatt släcker lampan o stänger till dörren.
sen tar de la 2 min innan musik stänger av sig o då sover båda,
så gott att de sover 19-07 ibland 08 utan o vakna, himmelriket!!! haha
hur är de på era abrns dagisar? med risk för takras osv?
jobba på en förskola idag som vi fick stänga för risk att taket skulle rasa in, de skulle komma snabbt o skotta taket, men när?
så imorn får de va alla inne på stora barnens avd, inte de lättaste med alla småbarn o kolla till dem där inne men så får de bli.
mina barns dagis är byggt på ett bra sätt med många takstolar o bla bla (fick massa info) så de rasar inte in, tur de! man blir ju lite rädd..
grannen skotta sitt tak innan idag, vårt behövs inte , tror de läcker ut lite värme för snön rasar alltid själv ner tur de så vi slipper klättra, ändå 2 våningshus så!
grananrsn har bara 1 våning, så itne lika högt ju..
vi planera in båda barnen så bra så Richard va hemma de första 10 dagarna o sen direkt efter kom hans semester på 4v i streck
skönt! mitt i sommaren hehe
Nu är barnen friska igen tack o lov, skulel till dagis men bilen sitter som berget i snön.
de har töat o regnat frusit på osv, så massa in runt bilens å ja komemr inenstans.
hoppas richard kan få loss sen sen ikväll när han kommer hem.
tur ja inte jobba idag :)
precis inskolningen ska vara i 2 veckor,
1 vecka med er eller första dagarna med er där nån dag några timmar bara utan er
o sen veckan efter 1a dan med er o resten utan er, några få timmar abra
tills ni känner att nu är de bra nu kan vi lämna honom själv..
lycka till med lägenheten!!