Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...
Fast jag vågar nog inte skaffa tre barn, är så sjukt rädd för smärtan igen. Tappade kontrollen helt ett tag och hade världens panik så jag tror vi är nöjda med två...Tills jag glömt bort det här
Fast jag vågar nog inte skaffa tre barn, är så sjukt rädd för smärtan igen. Tappade kontrollen helt ett tag och hade världens panik så jag tror vi är nöjda med två...Tills jag glömt bort det här
Jag upplevde krystvärkarna som värst, de var hemska herregud. Fast jag missbrukade nog lustgasen för jag var helt borta och bara gjorde typ motstånd och skrek som en demon sa sambon. Kommer inte ens ihåg hur jag gick från att stå och sen helt plötsligt "vaknade" jag till och krystade och hörde konstiga röster i huvudet och en massa sjuka saker. Haha gud det var inte klokt=)
Tillhör ni dom som tycker det är "skönt att krysta"? Hade ju hört det beskrivas som ganska skönt, ont men skönt men tja jag upplevde inte det sköna alls
Hallå tjejer:)
Här kommer en bild på vår Linn, fler finns i galleriet Nu ska jag läsa igen lite här!
Nu har jag röstat på Emma
Oj vad långt det blev hehe fingrarna glöder ikväll