Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...
Tjoho på er
Tjoho på er
Gissningsleken: När kommer bebisarna? Och vilket kön blir det?
EnSannas Bf 14 mars
MCH: 18 mars-Flicka
menini-16 mars
TRUEHannapannas Bf 8 mars
EnSanna: 5 mars
ApplePie Bf 27 mars
EnSanna: 29 mars-Pojke
Vi gör en gissningstråd för dig MCH när det närmar sig, spännande
Visst var det inga andra gravida i tråden? Så jag inte missade någon men lägg till er själva i så fall.
Kul att tråden lever vidare, tänk del 8:) Känns på ett sätt som vi nyss var gravida och samtidigt känns det som vi jämt haft våra barn. Skum känsla.
Ninni får fast anställning i att göra trådstarterna
Apple Pie: Okej är det för sent för barnet att kunna vända sig om själv? Antar det då det ju är trångt, det känner jag ju själv när barnet rör sig.
Får du/man välja kejsarsnitt direkt och avstå vändningsförsök eller hur går det till?
Hoppas att det löser sig på det smidigaste sättet oavsett vad som sker vad gäller snitt eller lyckad vändning.
Det var smått stressande under förra förlossningen när bm fick för sig att Julia låg i säte. Hade redan värkar och där skulle de börja göra ett ul och två st kunde inte se om det var huvud eller rumpa neråt?! Trodde nästan de skojade när de tvistade om vad som var vad när de kollade med ul, t o m jag såg ju hjärnan liksom Men ja som tur var så var huvudet neråt ändå, det är lite sent att under förlossning komma på att barnet ev kan ligga i säte.
Åh vill bara ha bort all snö nu!! Kommer ingenstans, vagnen rullar ju för tusan inte och jag är inte direkt i form för att putta på den utav bara helsike får världens sammandragningar då. Så ja ska jag någonstans nu innan de plogat så är det med skjuts eller att folk får komma hit suck. Hade jag inte varit gravid med mkt sammandragningar vid sådan ansträngning hade jag ju självklart orkat köra med pulka eller något men det är världens vallar med snö här och var som man måste köra över.
Ångrar att jag önskade mig en vit jul för det var inte värt detta