Inlägg från: jesslin |Visa alla inlägg
  • jesslin

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

JLS skrev 2010-02-06 17:42:57 följande:
    Kollar ni schlagern ikväll tjejer? Här ska vi kolla och äta något smarrigt från lokala pizzerian, mums är hungrig redan nu. Blir väl en kycklingsallad som vanligt, den är så god och beroendeframkallande
    Nope, ingen schlager här. Inte vår cup of the.

memini. usch då för magsjuka. Själv 'r mina tjejer förkylda, speciellt den stora som har envis hosta och feber av och till.
    Sofia 12 okt 04 , 54 min efter bf , Emilia 13 juni 08. 11 dagar före bf. Två igångsättningstjejer...
  • jesslin
    memini skrev 2010-02-06 23:49:48 följande:
    Den stora har precis haft svinkoppor i pannan... Hoppas att sjukdomarna ger sig nu!!!!
    Fy då. Håller tummarna. ja, förkylning med feber är ju inget i jämförelse med magsjuka och svinkoppor.
    Sofia 12 okt 04 , 54 min efter bf , Emilia 13 juni 08. 11 dagar före bf. Två igångsättningstjejer...
  • jesslin

Grattis TrueHannapanna till tjejen!

• jesslin

jenna. Känner du inte igen ordet nervigt? Känns som ett ord jag känner igen, är dock inte skåning utan från blekinge.

Glömde ju gissa på true hannapanna, får väl lägga in en gissning på de andra.

Lycka till idag ninni.

• jesslin

tjej83 och mammaheidi. På vissa ställen har man tre dagar då föräldrarna är med hela tiden. Min kompis hade det med sin minsta. Själv hade vi vanlig 2veckors.

Tråkigt att dagiset var sådant ninni.

• jesslin

miamaria. Jodå, Emilia vill gärna göra allt själv om det går. Och gnäll av och till. Nu har hon vägrat att sitta i vagnen till dagis så då har hon fått gå. Vi har väl 50-60 m dit så det går ju bra.

• jesslin

Bara klippt Emilias lugg.

• jesslin

obbigt menimei.

Applepie. Jag hade gbs med Sofia, ända från v 11-12 minst. Fick behandling av och till hela min gravidtet. Så allt gick bra. Blev igångsatt med henne på BF, men inte p g a gbs utan svår foglossning.

• jesslin

mch. kan vara som en urinvägsinfektion, det var de som gjprde att de testade på mig. men hade även utan symptom.

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...