Tjena boys!
Har varit lite frånvarande från tråden, Det gick åt skogen, igen....
Blev missfall i v6.
Men skam den som ger sig, vi väntar nu på ett FET så fort gumman får sin ägglossning.
SHIT va skoj att det fortsätter komma in folk i tråden, det var ju detta som var meningen när jag skapade den, pappor och blivande pappor som kan babbla ur sig lite och samtidigt hjälpa och stödja varandra
Kingen: Vi vill så gärna ha ett eget barn så vi kommer nog fortsätta tills vi nån gång lyckas, IVF behandlingen är så otroligt jobbig på många sätt men lyckas man så är det nog klart värt det! Just för våran del så har vi vuxit oss starkare tillsamans på grund av detta och älskar nog varann mer än nånsin men för en del par så blir det helt enkelt för mkt och slutar i att dom går ifrån varandra, det är så himla olika från person till person men du ville att vi skulle skriva för/emot och det enda jag kan svara dig då är att det är nåt NI ska känna och bestämma för som sagt alla är vi olika och en adoption är ju ett väääldigt bra alternativ.
Hur som helst så önskar jag er ett STORT lycka till och håll oss uppdaterade!
Wolfstein: Fan va skoj att du hängt på i tråden och grattis! Hur går det för er?
Iswara: Säger samma till dig, skoj att du oxå hänger på här!
Håller med dig fullt ut med att det är en STOR grej det här och ibland skrämmande... Men som jag även skrev till Kingen, deet kommer nog klart vara värt det när man sitter med sin lilla i famnen! Ibland känner man sig så "obehövlig" det enda man "egentligen" bidrar med till själva processen är ju lite vitt kladd i genomskinlig mugg... därför är det sååå extra viktigt att man finns med och stöttar och engagerar sig så att man inte känner sig helt utanför.. för att inte prata om hur viktigt det är för våra respektive att vi finns där, förstå hur läskigt allt detta måste vara för dom! en massa hormoner föjlt av oändliga gynekolog besök, hur många sprutor som helst att ta ( jag satte alla sprutor på min fru, då får man liksom vara lite mer delaktig iallafall ) och sen äggplocket, och sen in igen.... ja fy fan va dom gör det bra!!
Ha det bäst nu grabbar och sköt om er!
Peace!