Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

happy73 skrev 2010-03-09 11:40:41 följande:
    Ni som beställt vagn från kopbarnvag.se har ni haft problem med dem när något gått sönder eller strulat  för er med vagnen.
    Jag köpte där ifrån det enda problemet jag fick med dom var att dom skickade fel färg så jag fick krångla med att skicka tillbaka
  • kalmar brud
    segnälkab skrev 2010-03-09 11:15:50 följande:
    tjohoo, nu har jag beställt en stadiumväska också. Har ingen väska nu och blir tokig!! jo, har en men tar aldrig med den, för då måste jag knö ner den i varukorgen, och så blir det att den bara bli liggande där för trångt att ta upp den:)   Smidigt att de levereras till närmsta stadiumbutik!  Ni som har hangbagen, använder ni den eller är den bara iväge. jag står och funderar på om jag ska skicka tillbaka den eller ej. 
    Fick du välja när du gjorde beställningen vart väskan skulle komma eller du ringde och sa vart du ville ha den skickad?
  • kalmar brud

Någon som har tre barn på vagnen...??? En liggandes, en i syskonsits uppe och sen då en på ståbräda... Någon som har testat...??

Har ett par vänner som ska ha sin tredje dom har en som är 4, en som är 2 och sen då snart en bebis.

4 åringen behöver stå ibland eller sitta.

• kalmar brud
    Fru Allerdahl skrev 2010-03-16 22:57:25 följande:
    Har inte använt vagnen så själv men det ska gå.. Har provat att ha i liggläge med ståbräda till & det går! Vi hoppas på att när våran 3:a kommer i juni så ska vi kuna ha peanuten, syskonsits bak & så ståbräda.. Måste dock ha en längre bräda om min äldsta ska kuna stå rak/bekvämt (vagnen blir ju längre med sits bak än i liggläget). Får nog hem peanuten innan helgen & då hoppas jag för det första att det går ha sitsen bak när man har peanuten på. Bräda får vi klura på.. Men på det sätt du säger så ska det gå.. Har sett någon här på fl som har blider på det.. Hmm undra vem det var..
    Ja jag skulle vilja se en som har tre barn på sin vagn...
  • kalmar brud
    Fru Allerdahl skrev 2010-03-17 12:36:18 följande:
    Ojojoj, så jag har letat.. Kolla in hos Cirkuspuman, hon har bild på det!
    TACK!!! Då jag jag skicka det vidare... EasyRider ska hon ha då alltså... Det verkade ju vara bra med plats att stå...
  • kalmar brud

hur förvarar ni erat stora regnskydd när ni har det i vagnen...

har skrivit innan om alla mina väskor jag står fortfarande som ett stort frågetecken hur jag ska göra... Det som krånglar är regnskyddet...

jag fick ju regnskyddet i en sån liten påse, men det är så krångligt varje gång som man ska ha ner det i den igen...

• kalmar brud
    Ville Mor skrev 2010-03-17 14:30:16 följande:
    Jag har mitt i en gympapåse från Gangstar, ligger i varukorgen...
    har du bild?
  • kalmar brud
    Ville Mor skrev 2010-03-17 14:35:58 följande:
    Kan fota samtidigt som jag kör allt annat Väntar bara på att sambon ska komma hem så det blir lite lugnare här hemma... Vill du ha bild på skyddet i påsen eller något annat?
    jag vill ha bild på hur du har regnskyddet? Vill ju gärna ha lite plats i varukorgen eftersom jag ibland har ett barn som sitter där. och kanske lite plats till lite annat smått om man handlar
  • kalmar brud
    passau skrev 2010-03-17 16:42:12 följande:
    ang. regnskydd: vi har ett orginal som vi tar med i varukorgen när vi vet att det behövs, annars har jag ett vanligt till singelvagn som ligger i nätfickan i varukorgen alltid så jag har en nödlösning om jag har fel ang. regnet ;) singelskydd (typ tullsa, jag har ett från Ullared) funkar ok, men täcker inte helt optimalt i en störtskur...
    vart har du det original regnskyddet när du har med dig det?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17