Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Måste fråga är det någon som använder sin sport för tre barn???

Alltså en bebis, en i syskonsitsen och en på ståbräda

• kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-02-12 13:36:32 följande:
    Det är en som fotade med tre barn. Tycker dock det verkar trångt för det stående barnet, men har inte testat själv.. Det är ju inte plats till att stå innanför handtaget som på vår Brio...
    Vart kan jag hitta den bilden?
  • kalmar brud
    Ia 70 skrev 2010-02-12 20:39:45 följande:
    Väntar du ett barn till eller
    Nej det gör jag inte... Men är bara lite nyfiken
  • kalmar brud

Någon som har sin vagn tillgänglig och kan mäta hur långt det är ner till marken på sidan av vagnen...

Typ från där som man sätter en skiphop saddle bag...

Undrar om man kan ha en vanlig skiphop där på sidan

• kalmar brud

Visst kan man ha E3 syskonsits på en sport?

Om man köper en begagnad syskonsits från E3 och sätter på tyget från en sport... Funkar det-???

Då blir det längre ryggstöd så barnet kan ha syskonsitsen längre?

• kalmar brud

Tänkte köpa mig en basebag att ha det stora regnskyddet i... Någon som vet vart man kan hitta den billigt?

• kalmar brud
    passau skrev 2010-02-13 18:37:08 följande:a
    vad kan man ha för ståbräda till en PT? köpte en klassisk med "metallbågar" men den är liksom för kort... ni som har ståbräda vad har ni för sorter?
    Har för mig att folk har pratat om Buggyboard ståbräda
  • kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-02-14 08:50:28 följande:
    Vagnen i bilen, men JA vi har haft SkipHoppen på sidan. Sätter fast den i bumperbaren och i handtagsröret ovanför suffletten. Har både en singel Skip och en dubbel (tvillinvarianten). Funkar utmärkt! Rena rama packåsnan! Å som jag skrev häromdan så använder jag axel-"muffen" från Skip:en på syskonramen bak som "kudde/skydd". Jag älskar saker med multifunktioner!!
    Men jag tänkte om man använder dom korta spännena och sätter den i chassit om man säger så?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17