lillasjöbrallan skrev 2010-07-15 16:38:29 följande:
Tror att jag pajjat min Vibe!! Skulle fälla ihop den lite stressad och tryckte nog för hårt för spännet eller vad man kallar det för verkar blivit trasigt innuti för nu blir det inte helt spännt när man stänger (ser att en del blivit lite deformerad i hålet som är där).. Är det någon som förstår eller vet om man kan köpa nytt sånt där spänne? Det är ju plast vilket känns dumt på en sån viktig del... Nu när jag ska upp för en kant med vagnen glappar det lite lite men jag är livrädd att det ska bli värre.. Vagnen är nästan helt ny och vill verkligen inte behöva köpa en ny (har inte råd heller)
Fler borde ha varit med om detta för SÅ hårt tryckte jag inte ihop den..
Är vagnen mindre än 2 år skulle jag kontakta försäljningsstället, det skulle jag göra i vilket fall iofs. Vagnen ska klara en stressad tvåbarnsförälder, det är det den är till för!
Jag har kort på Logico babyskydd på sport i galleriet. Den sitter inte fast utan sitter bara av sin egen tyngd. Har dock skadat vadderingen på bumperbaren något men det är det värt när den lille har somnat i bilen och man vill att han ska sova vidare! Får beställa en ny b.bar om jag tycker bristen på vaddering blir ett problem.