Phil & Ted syskonvagn del 17
Karin86 skrev 2010-06-17 13:34:14 följande:
e det bara jag eller e det väldigt jobbigt att fälla upp vagnen när den varit nerfälld? måste ju stödja den för att få upp den och då e handtaget i marken och slits :S:.. kanske bara handlar om teknik! Men kan ni fäll aihop eran vagn med bumberbaren på? För det va super trögt sist att få den att knäppa i låst läge det gick inte och när vi väll fixade det så gick det knappt att trycka på knappen för att fälla upp den :S:... någon mer som tycker så?låter ni den alltid klicka ihop när ni fäller ner den eller struntar ni i det? för det är väll inte mina nysydda dynor som e i vägen eller?
annars e det lite ovant att ha en sån vagn, saknar min UJ ibland alltså men men det är nog en vane sak ;)...tycker huvudsitsen säte kunde vara lite djupare.. sen e det väldigt svårt att fälla upp ryggstödet när ett barn sitter i då sträcks ju dragkedjan så man måste ju trycka upp barnet och sen dra lite att lära sig tror jag men men :P....
någon som känner igen sig?
annrs e den väldigt smart, :)
Får varna lite för att ha babyskydd på bumperbaren, jag tycker det är väldigt smidigt, så det har varit värt det, men stoppningen har blivit en aning skadat mitt på. Det påsatta tyget skyddade inte mot detta. Man känner liksom stången på "baren", stoppningen är borta eller ihoptryckt.