Inlägg från: Picabo |Visa alla inlägg
  • Picabo

Phil & Ted syskonvagn del 17

Li 82 skrev 2010-05-03 21:30:30 följande:
    Ni med erfarenhet av phil and teds vagnar, vill ni dela med er? Är ni nöjda? Jag funderar på att köpa en sport. Har 2år o 2mån mellan mina barn. Den yngsta är nu 8veckor o ca 60cm lång, idé att köpa en mjuklift? (tycker den ser så liten ut)
    Jag har skaffat babyproffsens lilla mjuklift som är längre än P&Ts. Min son är 2 mån och 63 cm så det är trångt i P&T liften som jag har lånat. Man kan kapa brädan på babyproffens lift för att de inte ska luta "neråt" i den men det tycker jag inte han gör utan att ha kapat heller, har en rejäl kudde i bara. Både min man och jag är toppennöjda med vagnen, den är en dröm att köra, även med 2 barn i. Har en sport och 2 år och 1 mån mellan barnen. 
  • Picabo
    bohusbebis skrev 2010-05-06 18:42:02 följande:
    Jo, en fundering till. Sen ska jag sluta tracka tråden... Är det värt att köpa ett Cloudy? Om man nu har syskonsitsen uppe så vore det ju käckt med en bra "sufflett"lösning...
    Hur var det med köpstoppet, tog det slut så fort?
  • Picabo
    Zvartaliljan skrev 2010-05-07 09:40:34 följande:
    jag har en gr8x, hänger jättebra på vagnens ena sida
    Älskar också min gr8x! Inte mycket packutrymme, men så grymt smidig att byta blöja på! Det som inte ryms kan jag ha i Stadium på andra sidan! Finns foton i mitt galleri. 
  • Picabo
    Movieprincess skrev 2010-05-08 00:23:21 följande:
    Hej! Har precis köpt en p&t sport, är helnöjd förutom att solen skiner in rakt på lillasysters ansikte när hon ligger där bak... finns det nåt jag gör fel tro eller "ska" det vara så?
    Det är så, kan lösas med en Buggy mate från Sunshine kids, finns i mitt galleri. Har sytt på kardborre så jag kan vika upp den (dubbel) också. 
    Buggymate från Sunshine Kids, 199:- på Babyproffsen.
  • Picabo

Här är den uppfälld, som sagt, större bilder i mitt galleri.

Acta Graco Babyskydd på P&T
  • Picabo

Fru Allerdal el någon annan: Har ni fått tag på däck som är mindre punkteringsbenägna? Är just nu trött efter att ha lagat andra punkan på lika många månader. Slangen kommer se ut som ett lapptäcke om det fortsätter i denna takt. Köpte ny slang på biltema men det var ovinklad cykelventil på den så jag sket i att byta däck utan snörde ihop någon slags lagning. 

Det var samma däck som sist så jag har mina misstankar om att den "bättre" hälften inte hittade stenen som satt fast i däcket
    Är allergisk mot latexet som är i gummit så jag ska inte ens göra sånt här, sitter och snorar och mår kasst, men jag behöver vagnen idag! Får tvätta händerna igen. 
  • Picabo
    mine3 skrev 2010-05-12 11:57:17 följande:
    Testa att klicka på kugghjulet längst upp, "Inställningar" och se till att bildgalleri är ikryssat. 
    Någon som orkar förklara hur man lägger upp stora bilder i trådar? Jag kan bara kopiera den lilla bilden i albumets översikt och klistra in. 
  • Picabo
    bohusbebis skrev 2010-05-12 07:54:23 följande:
    Grattis! Jag kollade på den åxå, men gissade att det var nån här som högg på den. Tänkte jag skulle förbi lokala barnaffären och kolla in en babytravel-sulkysufflett som lär ska ha universalfäste, 199 kr. Pratade med dem där och de tror att den kan funka. Då blir det lite mer en "riktig" sufflett... Budade på ett flertal Cloudy på T, men tyckte de drog iväg väldigt i pris...
    Ge inte upp hoppet om Graco, jag vann en för 39:- + 24 i frakt, vågade inte skriva om den här=). Har dock inte leveretats än. 
  • Picabo
    bohusbebis skrev 2010-05-12 16:22:23 följande:
    När jag väl kom till lokala barnbutiken hade de sålt babytravel-suffletten jag pratat med dem om för några dar sen.... . MEN jag testade suffletten till Chicco Liteway å den satt som en smäck!!! Nu kunde dock inte extrapersonalen där svara på om man kunde köpa den separat el pris, men jag får söka lite. Om den inte kostar för dyrt så är den den jag ska ha!!!! Fast jag glömde förstås ta bild...
    YES!!! Då har jag äntligen fått ytterligare en anledning att köpa en lite way. Har drömt om den i över två år nu
  • Picabo
    bejbisen skrev 2010-05-12 17:53:35 följande:
    visst va de nån här som gjort egen sufflett? Bild/instruktioner?
    Kommer inte ihåg vad hon hette, men hon hade tagit bågen från en lekbåge till typ babysitter från Ullared (29 och sytt på ett tyg. 
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17