Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Har bara en vagn oxå-fungerar toppen

• Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-03-04 09:28:29 följande:
    Är det någon som råkar ha en Vibe/Sport i kombination med styret ganska nedfällt, sufflett på syskonsitsen och en minikånken? Är lite nyfiken på om den väskan hänger fritt på styret utan att slå i syskonsits eller suffletten...
    Jag har de och de fungerar toppen nejmen läser jag har jag ingen suflett till syskon.... inte än
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-03-04 09:28:29 följande:
    Är det någon som råkar ha en Vibe/Sport i kombination med styret ganska nedfällt, sufflett på syskonsitsen och en minikånken? Är lite nyfiken på om den väskan hänger fritt på styret utan att slå i syskonsits eller suffletten...
    Jag har de och de fungerar toppen nejmen läser jag har jag ingen suflett till syskon.... inte än
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-03-04 17:21:37 följande:
    Fast du har en Vibe Har du handtaget i det lägre läget så bör det ju funka perfekt
    jo har vibe med styret i lägsta. kan försöka fota i morgon
  • Rosenbarn
    Texas 06 skrev 2010-03-04 19:32:48 följande:
    Hejsan!Har sett att några har gjort ett vindskydd från skrotdesign. Har ni fått mönster då eller hur har ni gjort? Kan man beställa från henne? 
    Hon syr upp, eller har gjort de..Toppen mönster och toppen fiant syr hon Som någon skrev en hjältinna
  • Rosenbarn
    Chipotle skrev 2010-03-07 20:20:18 följande:
    Fritidsportalen hade just idag mellan 12-23 erbjudande på 2 sport med rabatt. Valfri färg. www.fritidsportalen.se/product.asp?product=11...5748 för vagnen + syskonsist+ regnskydd + vindskydd+frakt! Hoppas jag blir supernöjd!
    Såg de också, men inte var de vindskydd med- Syskon, regnskyddd var med
  • Rosenbarn
    Chipotle skrev 2010-03-07 20:57:41 följande:
    Ja, men i rutan där man valde alternativ stod det att vindskydd följde med. Måste va felskrivet.
    de stod inte stormcover??
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17