Är det någon som råkar ha en Vibe/Sport i kombination med styret ganska nedfällt, sufflett på syskonsitsen och en minikånken? Är lite nyfiken på om den väskan hänger fritt på styret utan att slå i syskonsits eller suffletten...
Jag har de och de fungerar toppen nejmen läser jag har jag ingen suflett till syskon.... inte än
Är det någon som råkar ha en Vibe/Sport i kombination med styret ganska nedfällt, sufflett på syskonsitsen och en minikånken? Är lite nyfiken på om den väskan hänger fritt på styret utan att slå i syskonsits eller suffletten...
Jag har de och de fungerar toppen nejmen läser jag har jag ingen suflett till syskon.... inte än
För er som fortfarande letar sufflet. Här kan man göra fynd. (Ej min/mina auktioner) www.tradera.com/TATB-538--SPRILLANS-NYTT-BILS... Säljaren hade 5-6 sycken ute. Kan man knipa en för ett par kronor så blir det himla billigt!
Fritidsportalen hade just idag mellan 12-23 erbjudande på 2 sport med rabatt. Valfri färg. www.fritidsportalen.se/product.asp?product=11...5748 för vagnen + syskonsist+ regnskydd + vindskydd+frakt! Hoppas jag blir supernöjd!
Såg de också, men inte var de vindskydd med- Syskon, regnskyddd var med