• Ia 70

Phil & Ted syskonvagn del 17

Jag e jättenöjd med fyndet av buggy bunny. kanon på huvudsitsen. Vill man ha den bak på syskonsiten får man nog uppfinna ngn smart lösning men inte omöjligt, o det stör inte alls att den e lite lång. Har bara inte tänkt ut hur, kanske säljer. e ju helt oanvänd. hihi

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Ia 70
    Lollolis : Asså de funkar ju om man ex syr på några band o knyter runt stången på ryggstödet på syskonsitsen. Den har ju inget annat som håller fast den utom kardborrebandet som man om man har den i huvudsitsen fäster i kardborrebandet på själva vagnen (svårt att förklara) Men ja e i alla fall jättenöjd, svårt att hitta billigare dyna
  • Ia 70
    LoppanL skrev 2010-02-26 22:42:31 följande:
    det var ju en smart idé att använda den, värt att pröva! Så det är det du tycker är problemet, att den inte går att fästa i syskonsitsen?
    Ja just det
  • Ia 70
    S00L skrev 2010-02-28 19:35:46 följande:
    Hej. Är sugen på en Phil o Teds nu när vi ska ha en liten till sommaren. Storasyster är 1 år idag. Det vi är fundersamma över är om man inte går o slår benen i syskonsitsen när bebisen väl blivit stor nog för den? Handtaget känns kort jämfört med hur mycekt den skjuter ut, är det bekvämt att köra vagnen? Tycker ni att era barn har sovit bra trots att man bara kan fälla sittdelarna en aning? Är rädd för att de är för uppräta, men o andra sidan sover hon bra i bilbarnstolen....Tack
    Det e bara en illussion att man skulle slå i knäna när syskonsitsen sitter bak Jag e 1.72 o det går utmärkt, men trodde inte det innan jag testade att köra (har en Sport)
    Luka sover bra i syskonsitsen bak, e som du säger som i att sova i babyskyddet. Har en suflett på den med så det blir mer ombonat.
  • Ia 70

Måste fråga er. Har Ni P&T som enda vagn eller kombinerar Ni den med singelvagn om/när ni har ett barn med er?

Jag har P&T  när jag har båda barnen eller om det e mycket snö o jag har Luka bara (Bugaboon e då lite svårkörd då jag inte har vinterhjul till den)

• Ia 70
    Ocikatten skrev 2010-03-14 23:28:56 följande:
    Akta Graco sufletten är kanon!! Blir en helt annan vagn med sol/vindskydd för den lill* där bak. Är så nöjd med att jag köpte den. Orkar man sy dynor känns detta mysigt och ombonat.
    Absolut Så nöjd jag med!! Luka har det så mysigt o skyddat där.
  • Ia 70
    Mamma Zara skrev 2010-03-15 09:57:51 följande:
    helt annat, men hur uttalar ni Luka?:) jag är på jakt efter L namn;)
    Hihi, som Luka i city akuten om du sett den. Eller som Luca Toni (fotbollsspelaren) kanske din man/sambo vet eller fr sången: My name is Luka..I´m living on the second floor...
    Sambon e fr serbien o där e det ett ganska vanligt namn.
  • Ia 70

Jaha o så var snön borta o vips så åker dottern ståbräda igen till o från dagis (Bugaboon) blir nog bara på helgen om vi e ute allihopa som "phille" kommer till bruks, så har parkerat honom i vagnsförrådet o vad plats det vart inne men "bara" en vagn".

• Ia 70

Suck..."dragkedjeflärpen" den oranga i plast vid dragkedjan på huvudsitsens ena sida har lossnat (metalldelen har gått sönder så jag håller platset i handen) Hatar när saker, även små går sönder eller krånglar) Surar vidare............

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17