• Ia 70

Phil & Ted syskonvagn del 17

Vår syskonsits lutade inte när vi hade den över o Luka låg under, barnet ska sitta med rumpan ända in mot ryggstödet så att tyngden hamnar där o inte fram, men förstår att det kan luta om barnet vill sitta helt upprätt för då åker rumpan o kroppen mer fram. Men som sagt har med hört det där om att sätta en rem under sitsen.

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Ia 70
    tildabelle skrev 2010-02-17 19:33:04 följande:
    Vad är nypriset för en phil & teds vibe?Jag har nu beställt en från fritidsportalen och betalade 7339kr. är det ett normalt pris?Stog inte om det var 2009 eller 2010 års modell men jag antar att det är årets.Och en fråga till. Ni som har något annat märke som lift till phil and teds, vilket har ni? jag vill inte köpa den som hör till för att jag får en sommarbebis och vill ha det lite luftigare. tycker att dom som haft nåt annat märke som lift har det rymligare.
    Jag kan rekommendera Babytravels mjuklift med suflett: 495,00 kr

Babytravel mjuklift med suflett: Kanon till P&T

Angående pris på VIBE så tar ex Odenplans barnvagnar 7795 inkl. syskonsits o frakt.
    Köpbarnvagn:7790 kr inkl syskonsits o frakt. Så de ligger däromkring på de flesta tror jag. Så det var i alla fall inte ett dåligt pris för den, Jag köpte min Sport av dem inklusive syskonsits för 5000 kr för några månader sedan
  • Ia 70
    ELMK skrev 2010-02-18 08:02:03 följande:
    är den större än vibens mjuklift?
    Jag har just sålt den så jag har inga exakta mått på den, men den var längre o  inte lika tjock, hade både Sportens o Babytravels lift då jag hade/har flera vagnar men nu e sonen för stor. P&T liften hänger dock kvar hemma Går säkert att söka efter måtten eller fråga. Hittade just nu inga mått på nätet.
  • Ia 70
    Katta86 skrev 2010-02-18 10:35:07 följande:
    Man kan ta av sufletten. Jag hade en sån. När storebror satt uppepå låg sufletten i varukorgen, men när jag var själv med lillasyster så vände jag på liften och satte på sufletten. Då blev det ju nästan som en "vanlig" vagn.
    Aaaa just det
  • Ia 70

Buggy Bunny: är det en bra dyna till P&T?? Kan den rekommenderas? Bor ju i Stockholm.

• Ia 70
    Rosenbarn skrev 2010-02-21 12:29:58 följande:
    Mm de är en dyna till PT. Har bara sett och klämt på den och den verkar bra dock aldrig använt den! Jag skulla köpa..
    Ska träffa henne i morgon o köpa dynorna hihi, a ju inget pris direkt
  • Ia 70
    LoppanL skrev 2010-02-21 21:34:16 följande:
    Åh, vad typiskt! Frågade om hon kunde hålla dem till nästa helg, då jag har svårt att ta mig dit i veckan, men det kunde hon inte. Grattis till ett bra köp! Nu har vi inte viben, men sporten och har adaptern för att fästa maxi cosin, funkar jättebra.
    Ahhh sorry vännen Jag bor ju nästan nästgårds Men vet inte om jag kommer att använda båda, kanske inte funkar så bra på syskonsitsen bak?? "benen ser ju lite långa ut" liksom.
  • Ia 70
    LoppanL skrev 2010-02-21 22:08:38 följande:
    det gör faktiskt inget egentligen, maken är i kanada precis, och köper en där istället då, blir i princip samma pris. Nu slapp jag fundera på om han skulle släpa hem eller om vi skulle chansa på att få dessa.. Jag hoppas verkligen de funkar i syskonsitsen, för det är där jag tänkt ha en främst, då jag tror lilltjejen kommer vilja sitta upp tidigt. Känns bra med "kuddarna" runt huvudet då..
    Hihi aaaa eller hur, o de va ju inget pris liksom men bor man i Gamla Stan så gör man Luka e 5 1/2 månad så ja hoppas me att de funkar o de borde de ju göra även om bena e lite långa. Billigare dynor får man ju leta efter!!!
  • Ia 70
    NiniMe skrev 2010-02-23 20:57:58 följande:
    Hej hej.. Måste bara hoppa in och fråga, titta i er bildtråd och såg att flera har en sufflet till syskonsitsen, var har ni hittat dom?
    Jag har acta gracos solsuflett till bilstolen, billig o toppen
  • Ia 70

Asså Odenplans barnvagnar, han påstår att han e så serviceminded o tar hand om sina kunder. Men vete sjutton när man läser i tråden. Har träffat honom en gång o gillade inte riktigt vibbarna jag fick. Vi köpte fr Fritidsportalen. Tycker att Anders där e  toppen. Han kan ibland ha mycket att göra o vara lite snurrig, men otroligt väl bemött har vi blivit där.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17