Inlägg från: segnälkab |Visa alla inlägg
  • segnälkab

Phil & Ted syskonvagn del 17

tjohoo, nu har jag beställt en stadiumväska också. Har ingen väska nu och blir tokig!! jo, har en men tar aldrig med den, för då måste jag knö ner den i varukorgen, och så blir det att den bara bli liggande där för trångt att ta upp den:) 

Smidigt att de levereras till närmsta stadiumbutik!
     Ni som har hangbagen, använder ni den eller är den bara iväge. jag står och funderar på om jag ska skicka tillbaka den eller ej. 
  • segnälkab
    kalmar brud skrev 2010-03-09 13:15:36 följande:
    Fick du välja när du gjorde beställningen vart väskan skulle komma eller du ringde och sa vart du ville ha den skickad?
    ja jag valde i slutet av beställningen. fick välja mellan vanlig post, hemleverans eller lev till butik, sedan då vilken butik io sverige! Portofritt.
  • segnälkab
    Rosenbarn skrev 2010-03-09 19:48:11 följande:
    Vart beställde du från?
    Stadium, de "sköt" väskorna som går het debatt om här:)
  • segnälkab
    Rosenbarn skrev 2010-03-10 07:42:38 följande:
    Nä mini kånken stadium har jag redan!
    jaha, ne mini-kånken har inte jag beställt:)
  • segnälkab
    tjej83 skrev 2010-03-10 08:16:03 följande:
    Mini kånken fanns att beställa bland annat här, för 299 kr men då blev det som sagt ändå över 400 kr med frakten. www.gulanstore.se/system/search/product.asp?i... Överallt annars vars jag hittat den har den kostat 399 kr men vet inte vad frakten ligger på då.
    usch vilken frakt!! vissa kan ta betalt:)
  • segnälkab

en fråga... när jag ska knäppa upp ryggstödet från liggläge till sittandes så får man ju inte vara svag!!!

Jag får ta i för kung och fosterland för att få ihop spännena igen, speciellt de nedersta. Sen buktar liksom ryggstödet ut, trycker man på det så sjunker det in, men trycks ut så fort jag släpper handen så antar att när min son sitter i vagnen så följer det hans rygg. någon som fattar? Är era också så grymt jobbiga att knäppa ihop? 
     Satt och tänkte att tänk om det var någon svag människa, den skulle aldrig få upp rytggstödet igen:(
  • segnälkab
    norgesessan skrev 2010-03-17 20:29:35 följande:
    Det underlättar om barnet lutar sig framåt. fungerar det att ha honom sittandet i läget med sdragkädjorna nere (med spännerna) är det lättare att ändra från liggläget.
    ah... snart 6 månader så inte lätt att luta sig framåt då:(
    jag har alltid dragkedjorna "stängda" när jag lägger ner för annars känns det som det blir bakåtlut..
  • segnälkab
    norgesessan skrev 2010-03-18 07:50:01 följande:
    Nej, det ska vrängas...
    hmm. kanske det som gör det:) Allt är bara knöligt högst upp vid huvet. När det är liggläge blir det ju rätt, sen vränger jag inte när jag reser upp sitsen utan det knycklas bara ihop. liksom aldrig förstått varför de ska va så konstigt konstruerat:)
  • segnälkab

Fru Allerdahl: I ditt fotoalbum så visar du 3 bilder av syskonsitsen och lägsta, mellersta och högsta läge... känns som jag missat något, de finns väl bara 2 läge på syskonsitsen dragkejor uppe eller nere? fast kollar jag på din bild när din son sitter i syskonsitsen ovanpå i viloläge ser din ut att ha större "glipa" mellan bågen och änden på ryggstödet än vad min sport har. Precis som du har mer viloläge...

• segnälkab
    babyfia skrev 2010-03-22 23:02:52 följande:
    Hittade denna cloudy sufletten på Tradera ifall ngn är intresserad: www.tradera.com/Solskydd-barnvagn--auktion_34... (inte min annons!!)
    jag har mailat han ang frakten:) finns ju inte en möjlighet att den ska kosta 100 spänn att skicka!!!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17